استان ها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ متن حکم صادره از سوی اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور خطاب به سید جمال الدین حسینی به شرح زیر است:

آقای سید جمال الدین حسینی

سلام

با عنایت به بند 5 مصوبه نودمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و مراتب تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کزوین منصوب می شوید. دوره یک ساله

برگزاری جلسات منظم و دقیق هیئت مدیره، ایجاد هماهنگی بین اعضا و ادارات مربوطه استانی و برنامه ریزی هدفمند و موثر با استفاده از توانمندی های استانی برای رسیدگی به انواع فعالیت ها و فعالیت های غیرقانونی مرتبط و مرتبط با مواد مخدر و روانگردان. پیش سازها، پیشگیری از تهدیدات و آسیب ها جامعه اعتیاد، درمان و بازپروری معتادان متجاهر، پاکسازی مناطق آلوده استان و ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر، حفاظت و اشتغال بهبودیافتگان، تشریفات قانونی و محدودیت جریانات مربوط به مواد مخدر غیرمجاز. ، اقدامات و فعالیت های قاچاقچیان انسان، توجه به اقدامات اطلاع رسانی از جمله رواج موضوع مبارزه با مواد مخدر، معرفی مواد مخدر و کمک های زندگی در بخش های مختلف جامعه به ویژه از طریق ظرفیت خیرین، آماده سازی اطلاعات استانی و سامانه آماری در قالب سامانه ملی و سایر برنامه های اعلام شده توسط دبیرخانه بر اساس سیاست های کلی سامانه و بر اساس ضوابط و انضباط اداری و مالی از جمله اینکه چیزی است که باید انجام دهید. تلاش برای اجرا .

توفیق جنابعالی را در انجام این رسالت مهم و اجرای برنامه ها با رعایت اصول قانون مداری بر اساس اصول ابلاغی دولت و ملت خدمتگزار حضرت ولیعصر (عج) و توجه حکیمانه مسالت دارم. هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از جانب پروردگار متعال.

دکمه بازگشت به بالا