استان ها

مدرسه عالی هوانوردی برندی ممتاز و مزیتی رقابتی در کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، محسن مرادی در نشستی که در پی بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: طبق ارزیابی های انجام شده دانشگاه آزاد اسلامی در سه سال گذشته موثرترین نهاد اجتماعی کشور بوده است. ” دانشگاه های واجد شرایط آنها برای حل مشکلات جامعه راه اندازی شده اند و این تعامل بدون رهبران شایسته، مدبر و مشکل ساز صورت نمی گیرد.


بیشتر بخوانید:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از واحد کاشمر بازدید کرد

دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر چگونه موفق شد؟


وی افزود: توسعه اجتماعی در دنیا از توسعه اقتصادی پیشی گرفته است و با توجه به چالش های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی، الگوهای قبلی پاسخگوی نیازهای دانشگاه نیست و الگوی مطلوب برای حل مشکلات فعلی، شناخت حقوق یکدیگر و جامعه است. مسائل.” در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر این اتفاق افتاد و حضور مسئولان و افراد صاحب نظر در این شهرستان در این جلسه نشان از توانایی برقراری ارتباط خوب و گسترده بین این واحد دانشگاهی با سایر واحدها دارد. از فضای فعلی استقبال می شود. زیرا این همدلی شاید در تاریخ شهر کمتر به چشم بیاید.

کالج هوانوردی یک برند عالی و یک مزیت رقابتی در کشور است

خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهرستان کاشمر قابلیت تبدیل شدن به یک مرکز تحقیقات کشاورزی در استان خراسان رضوی را دارد و کار بسیار خوبی را انجام داده است. نکته دوم این است که اعتمادی که بین دانشگاه و مردم و مسئولان شهری ایجاد می شود که بزرگترین ارزش اجتماعی است باید به بهترین شکل ممکن بها داده شود و از آن استفاده شود. امروز مسئولان اذعان دارند که هدف از ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی دیگر صرفاً اقتصادی نیست و اکنون این ارتباط بر اساس نیاز جامعه است.

مرادی گفت: بازدید از واحدهای دانشگاهی زمینه را برای شناسایی بیشتر توانمندی ها و فرصت های موجود فراهم می کند و امیدوارم بتوانیم توجه مدیران ارشد دانشگاه را به پتانسیل بالای منطقه به عنوان زبان گویا استان جلب کنیم. ” همه ما باید بر انسجام اجتماعی به عنوان یک محور مهم توسعه اجتماعی تمرکز کنیم و از پراکندگی پرهیز کنیم. با توجه به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در کاشمر این همگرایی قابل مشاهده است.

مدرسه عالی هوانوردی یک برند عالی و یک مزیت رقابتی در کشور است

وی با بیان اینکه دانشکده عالی هوانوردی یک برند برجسته و یک مزیت رقابتی در سراسر کشور محسوب می شود، ادامه داد: با توجه به رشد روزافزون دانشجویان خارجی در مشهد و تمایل برخی از آنها به سرمایه گذاری، نیاز به توجه به این ظرفیت و افزایش سرمایه دارد. . . بنیاد پژوهش و فناوری از دانشگاه بخواهید که برای پوشش هزینه ها سوال بپرسد. دانشگاه قطعا در این فعالیت ها حضور خواهد داشت و می تواند زمینه ساز توسعه بیشتر شهر باشد. در رابطه با توسعه رشته ها از شورای توسعه شهرستان تقاضا داریم به این موضوع توجه کند تا موانع برطرف شود.

مسلم ساکی فرماندار کاشمر همچنین به برگزاری سه همایش ملی در سال های اخیر توسط دانشگاه های این شهرستان با موضوع پنبه، گردشگری و گیاهان دارویی اشاره کرد و افزود: مشکلی که حل نشده باقی مانده تمرکز بر تشکل های دانشجویی است، به نشریات دانشجویی بیشتر توجه کنید. نگران تضادهای صوتی بین دانشجویان نباشید و به دانشجویان فرصت کار و پویایی در عرصه سیاسی و فرهنگی بدهید.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا