جامعه

مدارس گناباد غیرحضوری شدند – تیتر اول

تیتر اول/ خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به شیوع جدید بیماری عروق کرونا ویروس قلب، کلیه فعالیت های آموزشی در مدارس گناباد به استثنای مدارس چند کلاسه روستایی عملاً 10 روز به طول می انجامد.

ژوزه احمدی در گفت وگو با خبرنگار تیتر اول، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه های جدید کرونا در کشور از جمله شهرستان گناباد، بر اساس آخرین تصمیم ستاد کرونا شهرستان در روز یکشنبه 10 بهمن ماه تمامی فعالیت های آموزشی در مدارس گناباد به جز مدارس چند کلاسه روستایی مجازی بوده و تا پایان هفته آینده به مدت 10 روز در دسترس نخواهد بود.

وی گفت: چند کلاسه روستایی مدارس بین یک تا 15 دانش آموز هستند و به دلیل کم بودن تراکم جمعیت، مراقبت های حضوری و البته بهداشتی را انجام می دهند، اما اگر دانش آموز یا دانش آموزی علامت دار شود، این امر وجود دارد. در آن مدارس هیچ فعالیتی نداشته باشید.

در یکی دو روز اخیر به طور متوسط ​​7 تا 8 مردمک مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد همچنین گفت: طی یک یا دو روز به طور میانگین هفت تا هشت دانش آموز به ویروس کرونا مبتلا شده اند. با توجه به روند رو به رشد این آمار و شیوع بالای سویه جدید، تصمیم بر این شد که در حال حاضر فعالیت های آموزشی در مدارس شهری به صورت غیرحضوری انجام شود.

احمدی گفت: همکاری مدارس با ستاد کرونا خوب است و طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی بیش از 85 درصد مدارس شهرستان با مشکل بهداشتی مواجه هستند و چهره مجازی ماست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: از زمان شروع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و در 2 سال گذشته همکاری خانواده ها و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بسیار خوب بوده است و امیدواریم این همکاری در سال های گذشته ادامه داشته باشد. زودتر به زندگی عادی برگردیم تا بتوانیم به صورت حضوری فعالیت ها را از سر بگیریم.

بر اساس آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک، شهر گناباد هم اکنون در وضعیت تاج زرد قرار دارد و بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، در 24 ساعت گذشته 128 آزمایش انجام شده که 84 مورد مثبت بوده است. . . همچنین در حال حاضر سه نفر به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند. 365 قربانی تاج از زمان شیوع این بیماری گزارش شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا