سلامت و تندرستی

مبارزه با کرونا به شکل محله محور تعداد بیماران را کاهش می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز:

مریم بیدخام روز یکشنبه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی علیه کرون افزود: “NGO ها به عنوان گروه های فعال در تمام مناطق حساس و بحران ها می توانند در مبارزه با Korona در محله مرکزی مثر باشند.”

وی افزود: سازمان های غیردولتی ، مانند آنچه که در موج اول کرونا با تمام توان انجام دادند ، اکنون نیز به طور فعال درگیر هستند و انتظار می رود با هماهنگی و هم افزایی با سایر گروه های محلی در محله ها برای مبارزه با کرونا مستقر شوند.

بیدکم تأکید کرد که مبارزه محله محور باید با فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی ، توجیه استفاده از ماسک های انسانی و پیروی از پروتکل های بهداشتی ، شناسایی بیماران و ارجاع آنها به مراکز درمانی با ویروس شیطانی مبارزه کند.

این مقام مسئول به 5 هزار بهورز استان قزوین اشاره کرد و گفت: همه گروه ها برای مقابله با تاج از نظر جسمی نباید در محله مستقر شوند ، اما کارکنان بهداشت می توانند بر اساس ارتباط موثر با مردم پیامی ارسال کنند. تماس تلفنی و بازنشر گزارش ها ، پوسترها و کلیپ های مورد تأیید علوم پزشکی برای کمک به مخاطبان هدف خود.

بیدکم در مورد عواقب روانشناختی بیماری ویروس کرونا قلب ، از مسئولان بهزیستی خواست تا با ارائه مشاوره حضوری ، آنلاین و تلفنی ، درد و مشکلات روانی شهروندان ، به ویژه خانواده هایی که از این بیماری رنج می برند و یا عزیزان خود را از دست داده اند ، برطرف کنند. به تاب آوری خانواده توجه کنید

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان کازوین با اشاره به اینکه وضعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تقریباً قرمز است ، گفت: با نزدیک شدن به فصل زمستان و شیوع آنفلوانزا و ویروس کرونا دشوارتر می شود.

مریم بیدخام گفت: از این نظر ، نقش و جایگاه اقدام در مسئولیت فردی و اجتماعی همه افراد همچنان مهم است و عدم مسئولیت و عدم رعایت آن در همه زمینه های جامعه مثر خواهد بود.

بیدکم یادآور شد: پوشاندن و رعایت فاصله اجتماعی یک وظیفه قانونی و یک مسئولیت اجتماعی است و اگر شخصی بداند عدم رعایت توصیه های بهداشتی منجر به بیماری یا مرگ می شود ، قطعاً باید در رفتار خود تجدید نظر کند.

دکمه بازگشت به بالا