استان ها

اتحادیه‌های منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود/ تشکیل این اتحادیه در شرق کشور و در جوار حرم مطهر رضوی (ع) کلید خورد

به گزارش گروه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر محمدمهدی طهرانچی در حاشیه نشست هم اندیشی مسئولان دفتر مذاهب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار تاسیس اتحادیه مناطق شرقی این کشور بخشی از پنج استان هورسان رضوی ، کورسان شمالی ، هورسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان و کرمان شد و از آغاز این هفته اتحادیه مناطق شرقی خبر داد.

دکتر تهران افزود: فلسفه رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی تمرکززدایی ، استفاده از قابلیت های مشترک آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و همگنی محلی و منطقه ای مشترک و همپوشانی منطقه ای است.

وی ادامه داد: انجمن ملی مناطق شرقی سازمان جدید و ساختار جدیدی را به دانشگاه تحمیل نمی کند ، بلکه با برنامه ریزی مناطق و تفویض اختیارات به مناطق ، کارها را سرعت می بخشد.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: “در این طرح ، استانها مانند جزایر پراکنده نیستند که فقط به تهران متصل هستند و ما خوشحالیم که این امر ارزشمند در نزدیک حرم رضوی (ع) ایجاد می شود.” و در سراسر کشور چندین اتحادیه منطقه ای. “

تهران خاطرنشان کرد: در هر یک از این حوزه ها می توان یک کمیته حسابرسی مستقل وجود داشت و حضور آستانه کود رضوی در این زمینه یک قابلیت ضروری است.

همچنین در این جلسه علی سروری مجد ، مشاور رئیس و رئیس ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ، روابط عمومی و مرکز هماهنگی استانها ، به عنوان معاون این پنج استان معرفی شد که مسئول اتحادیه به عنوان رئیس دانشگاه.

شایان ذکر است که مقرر شد جلسات ماهانه در این استانها به صورت مجازی و حضوری برگزار شود و مشارکت کنندگان اصلی این جلسه شامل سران استانی و سران دبیرخانه هیئت امناء می باشد.

انتهای گزارش / 4167

دکمه بازگشت به بالا