استان ها

ماسک موجود است – تیتر اول

تیتر اول / گروه کر جنوبی صدر اعظم غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ما به مردم تضمین می کنیم که ماسک لازم در بازار وجود داشته باشد و نقاط تحویل ماسک تحویل داده و تحویل داده می شود.

غلامرضا آهانی امشب ، 5 ژوئیه به رسانه های جمعی گفت: به اندازه نیاز بوده است.

به گزارش تیتر اول ، وی افزود: از 6 ژوئیه ، کلیه ساکنان استان باید در مکان های عمومی ماسک بپوشند و ممکن است نگرانی عمومی از تهیه ماسک وجود داشته باشد.

معاون وزیر غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ما به مردم تضمین می کنیم که بازار ماسک لازم را دارد و نقاط تحویل ماسک تحویل داده و تحویل داده می شود.

آهانی با بیان اینکه قیمتها بسته به محل زایمان ممکن است کمی متفاوت باشد گفت: نیازی به نگرانی در مورد تحویل ماسک نیست و در همه داروخانه ها وجود دارد.

وی توضیح داد: کیفیت و ظاهر ماسک ها می تواند متفاوت باشد: “مردم باید از هر نوع ماسکی که در مکان های عمومی قابل دسترسی باشد استفاده کنند.”

صدر اعظم غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی بیرجان اظهار داشت: برای شهروندان مهم است که در مورد پاک کننده های دستی با مصرف الکل بدانند تا بتوانند آنها را در مراکز مجاز مانند داروخانه ها خریداری کنند زیرا ممکن است تقلب در الکل ایجاد شود.

آهانی یادآور شد: امیدواریم با رعایت مشکلات بهداشتی خود و کمک به یکدیگر بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا