لانه عنکبوتی کن پناهگاه سستی برای جرثومه های فساد است/سست عنصرها می‌خواهند به خورشید خاک بپاشند

تیتر اول/ گلستان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خانه عنکبوتی که بازیگران در جشنواره کن برای خود کشیدند، پناهگاه ضعیف و ویران شده آنها و اربابانشان است زیرا خانه شیطان است.

حجت الاسلام رضا دیلمی با محکومیت حواشی جشنواره کن و توهین به حرم امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس، به خبرنگار تیتر اول گفت: جبهه باطل تمام تلاش خود را بخصوص در حوزه امپراتوری رسانه ای، هویت انقلابی ما را منفجر کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه و هنر یکی از ابزارهای دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود است، افزود:

بازیگرانی که به سادگی لقب هنرمند را یدک می کشند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مردم ایران قطعا با کسانی که با هویت و ارزش های انقلابی ما بازی می کنند و در عرصه بین المللی آثار تاریکی بر گفتمان و ارزش های ما می گذارند، تحمل نخواهند کرد. .: مردم ایران کسانی را که در جشنواره کن سیاه نمایی کردند ایرانی انقلابی نمی دانند، در واقع این افراد بازیگرانی هستند که فقط عنوان هنرمند دارند.

دیلمی با اشاره به اینکه هنرمندان واقعی شهدای آوینی هستند که هنر را به ورزش رزمی پیوند زدند، افزود: بازیگران در جریان جنجال حرکت می کنند و از این سیاه نمایی امرار معاش می کنند، این افراد از میکروب های فساد و فساد هستند و و آنها هنرمند نیستند، بنابراین ما آنچه را که در جشنواره فیلم کن اتفاق افتاد به شدت محکوم می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خانه عنکبوتی که بازیگران برای خود در کن کشیده بودند، به دلیل اینکه خانه شیطان بود، ضعیف و ویران است، تاکید کرد: میکروب های فساد، فحشا و فسق بدانند که لانه عنکبوت در کن پناهگاهی برای آنها خواهد بود. اربابان آنها

متولیان فرهنگ خط خود را از بازیگران جدا کنند/ گفتمان انقلاب در میدان باز می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خوشبختانه در کشورمان هنرمندان زیادی هستند که در به تصویر کشیدن واقعیت کشور در مسیر تمدنی قرار گرفته اند، افزود: مردم ایران به دنبال آن خواهند بود. از این مردم با انزجار از هنرمندان یاد کنید.

دیلمی تاکید کرد: همه مسئولین فرهنگ وظیفه دارند نسبت به حوادث سخت جشنواره کن بی تفاوت نباشند. کشور ما متعلق به امام رضا (ع) است و عزت و سربلندی امروز ما تحت معرفت نورانی قرآن و عترت و معصومین (ع) است، پس باید در اسلام ناب برای دفاع از میراث به صحنه بیاییم. امام راحیل و سیدالشهدا(ع) و گفتمان یافت.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز شهدا در جمع ما بودند، قطعاً جواب این بازیگران را با صدای بلند می دادند و با آنها مقابله می کردند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی باز بود، گفت: اسلامگرایان برای دادن جواب دندان شکن کج شده اند.

دیلمی خاطرنشان کرد: در چنین حوادثی که جرات احترام به ارزش های انقلاب اسلامی را دارند، باید متولیان فرهنگ شناسایی و بر اساس نظام فکری ائمه انقلاب تربیت شوند و حرف اول را بزنند. گفت. وی در جمعی از مسئولان گفت: هنرمندان بصیر ما در این زمینه به خوبی عمل کرده اند، اما انتظار داریم همه متولیان امر فرهنگی و هنری در این زمینه کاملاً شفاف، آگاهانه، محکم و قاطعانه موضع گیری کنند و این قطعاً یک امر است. مطالبه مهم عمومی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا