استان ها

افزایش ۱۰۰ درصدی عملیات اجرایی راه آهن رشت به منطقه آزاد انزلی

به گزارش سایت تیتر اول از انزلی ، مهندس مهدی قربانی ، سرپرست این پروژه گفت در بازدید مهندس سازمان سیدا مهدی نقوی از اتصال راه آهن سراسری رشت به مناطق آزاد انزلی ، مدیر پروژه اعلام كرد كه تغییر نظارت وی توضیح داد: بنابراین ، از اواسط فوریه سال گذشته ، نرخ رشد اجرا به 100٪ افزایش این برنامه ملی افزوده شده است.
بر اساس استراتژی تعیین شده توسط رئیس سازمان منطقه آزاد انزلی و با در نظر گرفتن اهمیت پروژه ملی برای اتصال منطقه به خط راه آهن ملی ؛ به دنبال مشارکت کامل سازمان در کمک مالی به پروژه و تحویل مواد به محل پروژه ، تیمی از کارمندان و کارشناسان در منطقه سازمان یافته و در توافق نامه با وزارت راه و شهرسازی مشخص شده ، راهی برای سرعت بخشیدن به روند ساخت پروژه.
اجرای طرح ملی اتصال منطقه آزاد انزلی به خط راه آهن سراسری در ایستگاه پیربازار رشت در دو قطعه 6 و 7 در حال تکمیل و تکمیل است و قطعه 7 منتهی به مجموعه بندر کاسپین 11 کیلومتر طول و دارای یک پل است طول. طول 260 است. پل روی بزرگراه رشت-انزلی نقش مهمی در رانندگی با قطارها و وسایل نقلیه عبوری دارد.
گفتنی است دکتر حسن روحانی ، ربیع جمهوری جمهوری انزلی در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های منطقه آزاد و همچنین در جلسات مختلف ملی
و اینترنشنال بر لزوم اجرای هرچه سریعتر این طرح ملی تأکید کرده و آنها نیز اقدام کرده اند.
راه آهن رشت به بندر خزر در منطقه آزاد انزلی ، علاوه بر نقش ویژه در حمل و نقل کالا و مسافران محلی ؛ این بنادر جنوبی را به تنها منطقه آزاد در شمال کشور متصل می کند و با تکمیل کریدور شمال به جنوب و زیرساخت های ترانزیتی چین ، قزاقستان و ایران ، رشد ترافیک حمل و نقل بین اوراسیا و کشورهای جنوب خلیج فارس ، از طریق از یک طرف و چین با کشورهای جنوب و جنوب غرب آسیا. در نتیجه ، از طریق این پروژه ، شاهد توسعه روابط خارج از منطقه ، با تمرکز بر منطقه آزاد انزلی و کشورمان ، ایجاد شغل و درآمد ارزی بیشتر خواهیم بود.

کار اجرایی راه آهن رشت به مناطق آزاد انزلی 100٪ افزایش یافته است

کار اجرایی راه آهن رشت به مناطق آزاد انزلی 100٪ افزایش یافته است

کار اجرایی راه آهن رشت به مناطق آزاد انزلی 100٪ افزایش یافته است

کار اجرایی راه آهن رشت به مناطق آزاد انزلی 100٪ افزایش یافته است

46

دکمه بازگشت به بالا