استان ها

قانون مداری و شفافیت مهمترین برنامه‌های دوره جدید نظام مهندسی استان یزد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول یزد ؛ مجتبی فرهمند حاکمیت قانون و شفافیت در فرایندهای نظام مهندسی را از مهمترین برنامه های نظام مهندسی برشمرد و گفت: رعایت قوانین تا حد امکان و آشنایی با کلیه مهندسان در سیستم مهندسی

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه حرفه ای مهندسان در سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان یزد ، یادآور شد: در این زمینه برنامه های زیادی از جمله آموزش ، فرهنگ و ارتباط با مردم را مدنظر قرار داده ایم. مهمترین چیز ارائه خدمات مناسب به مردم و سایر استانها به منظور درک کامل معنای استفاده از خدمات نظام مهندسی است.

فرهمند از مشکلات ناشی از فرآیندهای خارج از چرخه رسمی ساخت و ساز و تخلفات ساختمانی که دو طرح برای شهر و ساکنان بود ابراز تاسف کرد: بخشی از این مشکلات مربوط به این واقعیت است که معیارهای برنامه ریزی شهری نیازهای شهر را برآورده نمی کند و.

وی ابراز امیدواری کرد که جامعه محلی بتواند در قالب فعالیت هایی مانند آموزش و آموزش افراد و مهندسین با مسائل مهندسی و مسائل شهری هماهنگ شود.

رئیس انجمن معماران یزد به عنوان یکی از برنامه های خود رهبری آینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با سازمان های دولتی و نهادهای دولتی مانند شهرداری ها برای سازماندهی ساختمان شهری را نام برد و افزود: “ما منتظر دو طرفه و توسعه تعاملی کیفیت و ادامه بهبود کیفیت زندگی شهروندان.

وی با اشاره به افزایش خدمات مهندسی تحت قوانین ملی ساختمان و قوانین مهندسی ساختمان ، اذعان داشت: متأسفانه در سال های اخیر خدمات مهندسی محدود به طراحی ، نظارت و اجرای برخی ساختمان ها شده است ، باید توجه بیشتری به گسترش ساختمان ها شود. توزیع و استانداردسازی مصالح ، نگهداری و تعمیر ساختمانها و ضمانت ساختمان. ما همچنین برای مهندسان دفاع از مهندسان و ایجاد یک باشگاه تفریحی را مورد بحث قرار داده ایم.

مجتبی فرهمنده یکی از برنامه های اصلی و اصلی خود را در دوره جدید هیات مهندسی ساختمان استان استان یزد از مقوله آموزش عنوان کرد و گفت که آموزش های لازم برای استان یزد و منطقه در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد. بر اساس مزایای شهر و استان. آموزشی که می تواند مکمل درک آموزش دانشگاهی باشد که توسط دانشگاه ها توسعه داده می شود تا مهندسان را برای مشارکت در جامعه حرفه ای آماده کند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز خارج از نظارت مهندسین ذیصلاح یکی از موضوعات مهمی است که باید با تأکید ویژه در سراسر استان مورد توجه قرار گیرد ، افزود: شهر را تهدید می کرد و خارج از چارچوب مهندسی شهرسازی را کنترل و نظارت می کرد.

فرهمند در پایان با اشاره به انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان یزد در روز جمعه 9 آنلاین گفت: امیدواریم مهندسانی که به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد در سازمان نظام مهندسی عضویت دارند در انتخابات شرکت کرده و بهترین نمایندگان خود را انتخاب کنند. در زمینه های مختلف. “دیدگاه از موقعیت علمی ، فنی و دانش محور سازمان نظام مهندسی در کلیه معادلات و تصمیمات استانی جهت دستیابی به موقعیت واقعی و م itsثر آن حمایت می کند.

48

دکمه بازگشت به بالا