فرهنگ و هنر

فراخوان جشنواره ملی «فانوس» در استان تهران

شما را به جشنواره ملی دعوت می کنیم

دبیر اجرایی ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در تهران از دعوت به برگزاری ششمین جشنواره ملی فانوس در تهران خبر داد و گفت: علاقه مندان تا 30 شهریورماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را برای حضور در جشنواره ملی فانوس ارسال کنند.

به گزارش تیتر اول، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جوادعلی قلی زاده از فراخوان برگزاری جشنواره ملی فانوس در استان تهران خبر داد و اعلام کرد: این جشنواره هنرهای نمایشی، تجسمی برگزار می شود. هنر، سینما و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش باز.
وی تصریح کرد: ششمین جشنواره ملی فانوس در بخش هنرهای نمایشی در رشته های تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی، متن نمایشی و در بخش هنرهای تجسمی در رشته های عکاسی، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، پوستر و بیلبورد برگزار می شود. . طراحی، مجسمه سازی و خوشنویسی نستعلیق. .
قلی زاده افزود: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته های فانتزی، فیلم های بلند و کوتاه داستانی، تله تئاتر، انیمیشن (انیمیشن)، مستند و نماهنگ بلند و کوتاه و همچنین در زمینه موسیقی و سرود برگزار می شود. بخش، زمینه های موسیقی با کلام و بدون کلام، سرود دانش آموز و گروه کر پخش می شود.
دبیر اجرایی جشنواره ملی فانوس در استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را در بخش رادیو در رشته های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش رایگان در رشته های متن نمایش، عکاسی، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی ارسال کنند. . ، طراحی پوستر و بیلبورد، مستند ارسال ویدئوهای کوتاه و بلند و موزیک با کلام به دبیرخانه جشنواره.
وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 20 شهریور ماه سال جاری است، گفت: موضوع همه آثار باید مرتبط با حوزه حراست و مقاومت از جمله نقش آفرینی ها باشد. جشنواره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) در حراست مقدس، نقش مردم در حراست مقدس. ، نقش بسیا در دفاع مقدس، شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و میهن و مجاهدان و مقاومت اسلامی.
قلی زاده با بیان اینکه تاریخ برگزاری مرحله استانی این جشنواره در تهران پس از بررسی آثار به شرکت کنندگان اعلام می شود، تصریح کرد: مرحله کشوری جشنواره در استان اصفهان آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
وی در خاتمه با بیان اینکه آثار برگزیده برای شرکت در جشنواره کشوری از سوی دبیرخانه جشنواره در استان تهران ارسال می شود، افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به سایت جشنواره https://festivals.iranrhdm ارسال کنند. به شماره 09050630921 واتساپ ارسال کنید.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88657026 به شماره 852 تماس بگیرند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران – میدان ونک – بزرگراه حقانی – خیابان سیرو مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا