عمومی

پشه، زنبور، ابابیل و دور تند سقوط اسرائیل

صهیونیست‌ها نه این که از عهده رزمندگان مقاومت فلسطین بر نمی‌آیند، بلکه در دفع آزار زنبورها هم ناتوانند. همان گونه که وقتی نمرود اجلش رسید، از دفع آزار یک پشه ناتوان ماند و با نفوذ همان پشه در عمق مغزش، جان باخت

محمد ایمانی در کانال تلگرامی مصاف عقل و جهل نوشت: سقوط آزاد رژیم صهیونیستی را در یک دور تند ببینید. ادعا می‌شد صهیونیست‌ها، ربات‌های زنبوری شکلی دارند که در کار جاسوسی و ترور استفاده می‌کنند.
از سوی دیگر، صهیونیست‌ها تا همین چند سال قبل، مدعی عملیات نیش زنبورها علیه ایران بودند؛ اقدامات تروریستی آزار دهنده و کلافه‌کننده و مرگبار. اما اکنون قریب هفت ماه است که خود در تله‌ای چند بُعدی افتاده‌اند و دست کم از چهار جبهه (غزه، لبنان، عراق و یمن)، ضربه می‌خورند.

در یکی دو روز گذشته، هم با حمله مقاومت یمن به کشتی‌های‌شان در دریای سرخ رو به رو شدند، هم در عملیات غافلگیرانه حماس و حزب الله چند ده کشته و مجروح دادند، هم شاهد حملات پهپادی مقاومت عراق در عمق سرزمین‌های اشغالی بودند.

ارتش اسرائیل امروز در توجیه تلفات و زخمی‌های جدید اطلاعیه‌ داد:  “یک تانک ارتش، در حین عملیات در منطقه حائل در جنوب نوار غزه، درحصار مرزی نیزیم، لانه زنبور را زیر گرفت و پس از آن، مقدار زیادی زنبور بیرون آمدند و سربازان را نیش زدند. ۱۲ مجروح به بیمارستان منتقل شدند”!
آوی آیرونی مدیر بخش فوریت‌های پزشکی مرکز شیبا گفت: “برخی از سربازان در معرض نیش صدها زنبور قرار گرفتند و تحت مراقبت‌های ویژه و درمان مسمومیت قرار گرفتند، وضعیت برخی از آنها به شدت وخیم است.  تا به حال شاهد چنین موردی نبودم که صدها زنبور به یک نفر حمله کنند”.

صهیونیست‌ها نه این که از عهده رزمندگان مقاومت فلسطین بر نمی‌آیند، بلکه در دفع آزار زنبورها هم ناتوانند. همان گونه که وقتی نمرود اجلش رسید، از دفع آزار یک پشه ناتوان ماند و با نفوذ همان پشه در عمق مغزش، جان باخت.

انسان، یاد اردوکشی اَبرهه با سپاه فیل برای ویران کردن خانه کعبه می‌افتد که با چه دبدبه و کبکبه و چه جلال و جبروتی آمده بودند و چگونه طعمه سجیل (سنگ/گل-  کلوخ آمیخته به سنگریزه)‌هایی شدند که از منقار ابابیل‌ها بر سرشان فرود می‌آمد و از پا در می‌آورد.

سوال این است: ارتشی که در مواجهه با لانه زنبورها، ۱۲ مجروح بر جا می‌گذارد، در عملیات نظامی چقدر تلفات می‌دهد و صدایش را در نمی‌آورد؟!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا