بهترین های کسب و کارعمومی

سیستم مورد نیاز بازی Ready or Not

سبک بازی Ready Or Not همچون مجموعه SWAT و Rainbow Six، شوتر اول شخص تاکتیکی است. شما در این بازی به عنوان یکی از اعضای تیم SWAT، به عملیات مختلف از جمله خنثی کردن بمب یا آزاد کردن گروگان اعزام می‌شوید. شرکت Void در تلاش است تا با تمرکز روی هوش مصنوعی و ساخت انیمیشن‌های واقع‌گرایانه، اثرش را نسبت به دیگر بازی‌های هم‌سبک متمایز کند. آنها هوش مصنوعی بازی‌ Ready Or Not را اینگونه توصیف می‌کنند: دشمنان شما کاملا هوشیار هستند و غافلگیرتان خواهند کرد؛ مثلا اگر نتوانید آن‌ها را به درستی محاصره کنید، خیلی خوب از محیط استفاده کرده و به جنگ برمی‌گردند؛ درنتیجه، برای شکست دادن‌ آن‌ها باید به محیط اطراف‌تان، اتاق‌ها و وسایل‌تان به خوبی تسلط داشته باشید و با طرح قبلی با دشمن درگیر شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10

Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10

Processor: AMD Ryzen 5-1600 / Intel Core i5-7600K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 50 GB available spaceReady or Not یک بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که توسط VOID Interactive مستقر در ایرلند ساخته و منتشر شده و برای کامپیوتر در دسترس است. بازی آماده یا نه، عملیات یک تیم پلیس ویژه SWAT را در شهر خیالی لوس سوئنوس، کالیفرنیا، در میان موج جنایت دنبال می‌کند. سیستم مورد نیاز Ready or Not را در ساویس‌گیم بخوانید. در بازی ردی اور نات، بازیکن نقش شخصیت اصلی دیوید «جاج» بومونت، رهبر یک واحد تاکتیکی پلیس را بر عهده می‌گیرد که در مقابل مجرمان قرار گرفته است. به عنوان یک شوتر تاکتیکی، واقع گرایی ستون اصلی گیم پلی بازی است و هم بازیکنان و هم دشمنان تنها در چند شلیک کشته می‌شوند. بنابراین، استراتژی‌های تاکتیکی و برنامه ریزی دقیق مورد تأکید قرار می‌گیرد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ready or Not

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت

کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GEFORCE GTX 960 2GB یا AMD RADEON R7 370 2GB

پردازنده‌ی مورد نیاز: INTEL CORE I5-4430 یا AMD FX-6300

فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت

سیستم عامل: 64-بیت 7, 8.1, 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Ready or Not

حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت

کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GTX 1060 6GB

پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD RYZEN 5-1600 یا INTEL CORE I5-7600K

فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت

سیستم عامل: ویندوز 10

آیا من می‌توانم بازی Ready or Not را اجرا کنم؟

حداقل سیستم مورد نیاز Ready or Not شامل کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX 960 2GB یا AMD RADEON R7 370 2GB می‌شود. استفاده از کارت گرافیک NVIDIA GTX 1060 6GB توصیه شده است. برای اجرای Ready or Not شما می‌بایست حداقل 8 گیگابایت RAM نصب داشته باشید. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی ردی اور نات INTEL CORE I5-4430 یا AMD FX-6300 است. پردازنده پیشنهادی نیز AMD RYZEN 5-1600 یا INTEL CORE I5-7600K معرفی شده. در نهایت این‌که برای نصب Ready or Not به حداقل 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ چنانچه سوالی در خصوص سیستم مورد نیاز ردی اور نات دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. سیستم مورد نیاز بازی‌ها را در ساویس‌گیم بخوانید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید توضیحات خرید بازی   ready or not برای کامپیوتر

این نسخه از بازی برای استیم میباشد. سفارش شما 15 دقیقه الی 12 ساعت بعد از پرداخت تحویل داده خواهد شد اگر ریجن شما برای ایران است میتوانید برای هر ریجنی خرید کنید قیمت این محصول برای ریجن ایران ، اوکراین میباشد برای اطلاع از قیمت سایر ریجن ها به پشتیبانی تلگرام پیام دهید. محصول برای تمامی ریجن ها موجود میباشد در صورت تمایل تغییر ریجن به اوکراین به صورت قانونی و صد در صد مطمئن در سایت استیم گیم استور انجام میشود. جهت مشاهده و سفارش تغییر ریجن اینجا کلیک کنید

روش خرید و انجام سفارش:

لطفا قبل از ثبت سفارش حتما از خاموش بودن گارد اکانت استیم خود اطمینان حاصل فرمایید.در صورتی از گارد موبایل استفاده میکنید و تمایل به برداشتن آن ندارید، میتوانید بجای برداشتن گارد چند کد گارد یکبار مصرف را در هنگام ثبت سفارشتان برای ما بفرستید. برای مشاهده پست آموزش گرفتن کد گارد یکبار مصرف اینجا کلیک کنید. لازم به ذکر است که اکانت هایی که تازه ساخته شده اند هم دارای گارد ایمیل میباشند. جهت مشاهده پست اموزش خاموش کردن گارد اینجا کلیک کنید. (خاموش بودن گارد شما باعث تسریع در انجام سفارش خواهد شد) توجه داشته باشید که پس از انجام سفارش حتما گارد اکانت خود را مجددا فعال کنید. لطفا قبل از وارد کردن آیدی رمز خود، یکبار آن را امتحان کنید و از صحیح بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. تمامی اطلاعات اکانت شما به صورت رمزگذاری شده در سایت ذخیره میشوند و پس از انجام سفارش به صورت کامل از دیتابیس سایت پاک خواهند شد. توضیحات بازی Ready Or Not :

یکی از خبره‌ترین نیروهای پلیس در دنیا، نیروهای ویژه SWAT هستند. SWAT که مخفف عبارت Special Weapons and Tactics به معنای سلاح و تاکتیک‌های ویژه است، نیروهایی خبره و کارآزموده در اختیار دارد که برای مقابله با سخت‌ترین و حساس‌ترین شرایط اعزام می‌شوند. زمانی که SWAT درگیر ماجرا باشد، موضوع بسیار جدی و حیاتی است. بازی Ready or Not از استودیو VOID Interactive عنوانی جذاب در سبک شوتر اول‌شخص بوده که شما را در قدم‌های یک مأمور SWAT قرار می‌دهد.

گیم پلی بازی مملو از لحظات حساس و مهیج است که باید توسط تاکتیک‌ها و استراتژی‌های دقیق آن‌ها را پیش ببرید. در نقش مأمور SWAT شما باید تمام جوانب را بسنجید و مأموریت‌ها را به تمیزترین شکل ممکن به پایان برسانید، اینجا خبری از شلیک‌های ممتد و بی‌هدف با سلاح نیست و برای هر تصمیمی، باید خوب فکر کنید. وجود قوانین فیزیک واقع‌گرایانه گلوله‌ها، برخورد آن‌ها به سطوح و واکنش مختلف هر کدام و کنترل دقیق هر سلاح تجربه این بازی را از تمامی شوترهای اول‌شخص دیگر متمایز می‌کند.

شما به بیش از 60 مدل مختلف سلاح و تجهیزات پلیس SWAT برای پیشروی در مراحل بازی دسترسی دارید که بسته به نوع مأموریت، باید هر بار چیزهای متفاوتی با خودتان حمل کنید. شاید در یک مأموریت مخفی‌کاری حرف اول را بزند و صداخفه‌کن ابزاری ضروری باشد، شاید هم در برخی جاها نیاز به مواد منفجره قوی داشته باشید تا مسیرهای جدیدی را باز کنید. رهبر گروه نیز خودتان هستید و فرمان‌های مختلف را باید در هر مأموریت به اعضای تیم خود بدهید، فقط مراقب باشید که جانشان با دستور اشتباه به خطر نیفتد. تنوع مراحل و سناریوهای بازی نیز بالا بوده و در هر کدام به شکل متفاوتی به چالش کشیده خواهید شد. گرافیک زیبای بازی هم به واقع‌گرایانه‌تر شدن آن کمک شایانی کرده است. بازی Ready Or Not از نظر سبک مشابه بازی Rainbow Six Siege است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا