فرهنگ و هنر

عزیزی: مردم امسال هم از رفتن به سفر در ایام نوروز پرهیز کنند

سخنگوی شیراز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این تاج خسارت زیادی دیده است ، گفت ما همیشه از مسافران عزیز در شیراز استقبال می کنیم اما امسال از مردم می خواهیم با احتیاط و با احتیاط سفر کنند. باز بودن. کردن

وی در گفت وگو با تیتر اول ابراهیم عزیزی اظهار داشت: استان فارس همیشه از اقصی نقاط کشور از مردم عزیز ما استقبال کرده است. ما سعی می کنیم تا حد امکان به مردم خدمت کنیم. شیراز همیشه منشأ مسافران نوروزی بوده است ، بنابراین شرایط امسال با سال گذشته متفاوت است.

وی توضیح داد: به دلیل پخش شدن تاج ، توصیه اکید ما این است که مردم از مسافرت خودداری کنند ، زیرا سفر در چنین شرایطی به نفع آنها یا منافع میزبان آنها در استانهای مختلف نیست. شرایط زیر آزار دهنده است و مسافر را سوار و پیاده کردن عملاً غیرممکن است.

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: “کرونا متحمل خسارات شدیدی شده است. دولت ، به ویژه استان فارس و شهر شیراز ، باید از این امر جلوگیری کند. این مصوبه ستاد کرونا است که همه ما هستیم تحت فشار قرار دادن برای

عزیزی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک مردم و با کمک مردم بتوان این شرایط را پشت سر گذاشت و با عادی شدن وضعیت سفرها از سر گرفته شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا