جامعه

طرح “پرستار پیگیر” برای پیگیری بیماران پس از ترخیص از سوی وزارت بهداشت

یک نشست تخصصی مشترک معاون بهداشت وزارت بهداشت با اعضای هیئت مدیره و شورای موسس انجمن ملی پرستاران جامعه (مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری متسل) تشکیل شد.

براساس بیانیه تیتر اول و وزارت روابط عمومی وزارت بهداشت ، دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری در جلسه وزارت بهداشت بر نقش و نقش پرستاران در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی دولت بیش از هر زمان دیگری به مراقبت از جامعه نیاز دارد و این اقدام اعضای موسس هیئت مدیره برای ثبت انجمن پرستاران جامعه می تواند گامی موثر در ارتقا حرفه پرستاری و ارائه خدمات با کیفیت برای تأمین نیازهای مردم باشد “

حضرتی افزود: در روزهای بحران کرونا ، مراکز مراقبت و مشاوره در خانه امکانات مهمی را برای بیماران کوید فراهم کردند که به سیستم بهداشت کمک کرد تا بار بستری در بیمارستان را کاهش داده و راحتی و رضایت بیمار را افزایش دهد.

وی افزود: در زمینه مراقبت های مبتنی بر جامعه ، سازماندهی و نظارت بر مراکز مراقبت در منزل بسیار مهم است و ما در واحد پرستاری اقدامات اساسی بسیاری را با اولویت سیاست در گروه پرستار جامعه انجام داده ایم ، از جمله بحث در خانه ، و همچنین سایر فعالیت های معاونت برای توسعه نقش پرستاران جامعه ، انجام یک برنامه پرستاری اضافی برای پیگیری بیمار پس از ترخیص از بیمارستان ، و اقدام برای ایجاد و توسعه مراقبت تسکینی برای کودکان و بزرگسالان.

حضرتی با ابراز خرسندی و پشتیبانی از معاون مراقبت وزارت بهداشت ، ابراز امیدواری کرد که انجمن ملی پرستاران جامعه کار خود را با قدرت و قدرت بسیار آغاز کند و از این طریق ضمن بهره گیری از تجربیات بهداشت خانگی . مراکز مراقبت ، کمیته علمی و مجله تخصصی ؛ وضعیت مراقبت جامعه را متحول کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا