استان ها

طرح اکران مردمی فیلم های مستند به طور همزمان در ۲۰ مسجد در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ به افتخار سومین روز از اردو ، مراسم افتتاحیه پوستر محبوب نمایش فیلم مستند به طور همزمان در بیش از 20 مسجد استان قزوین دوشنبه شب در امیدیه ، منطقه قزوین در ناصرآباد برگزار شد.

محمدرضا امامقلی ، رئیس حوزه هنری قزوین در این مراسم گفت: “به ویژه اینکه تجربه انقلاب اسلامی و وقایع آن را به عنوان یک انقلاب بی نظیر به منظور انتقال پیام انقلاب به نسل بعدی ، مهم می دانیم ، مهم است. “

وی افزود: گفتن قله های جریان حقیقت ، موانع تحقق و غرور مشروعیت در اشکال هنری یک مأموریت مهم است ، اینکه چرخه پیوستن به حقوق از طریق ثبت ، ایجاد و توزیع محتوا یکی از مسئولیت های حامیان است انقلاب اسلامی “.

امامقلی با اشاره به برنامه مستند چای ، اظهار داشت: برنامه مستند چای برای دستیابی به اهدافی مانند نمایش بهترین فیلم ها توسط هنرمندان انقلاب اسلامی و در آن روایت هایی مانند پیشرفت ، سبک زندگی ایرانی اسلامی ، مجاهدین اسلامی از سواحل دفاع مقدس تا امروز مرزهای خانه صهیونیستی محور مقاومت در پشت آن و روایتی از مبارزه نیروهای انقلابی در مبارزه با فساد سیاسی و اقتصادی را به تصویر می کشد. .

4. رشته هنر

رئیس حوزه هنری قزوین یادآور شد: هنگام اکران فیلم های مستند مشهور ، توجه به گسترش مخاطبان مستندهای انقلابی برای دستیابی به امید و امید به آرمان های انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می گیرد.

وی فیلمبرداری مستند محلی را سومین ویژگی اکران های مردمی عنوان کرد و گفت: مستندهای محلی در آزمایش مشکلات و فرصت های بومی موجود بسیار موثر هستند و این مشکلات را در مسیر تقاضا و ساخت و ساز در همه زمینه ها قرار می دهد.

رئیس انقلاب اسلامی حوزه هنری قزوین کار در مکانهای دور افتاده و فقیرنشین را از دیگر اولویتهای هنری دانست و افزود: کار در مناطق روستایی یک افتخار و نوعی پرستش است و معتقدیم مهمترین مهمانان هنر انسانی است برنامه ها و خدمات. “ما رسالت خود را می دانیم.

امامقلی اظهار داشت: اکران مردمی فیلم های مستند ضمن افزایش آگاهی ، تقاضای مردم را تقویت می کند.

دکمه بازگشت به بالا