ورزش و نشاط

بازتاب پیروزی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در رسانه های ازبکی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز گذشته جمعه ۴ خرداد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر ۳ به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید. پرسپولیس در حالی توانست این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد که شاگردان «اوسمار ویه‌را» نیمه اول را با نتیجه ۳ بر صفر به حریف خود واگذار کرده بودند اما در نیمه دوم توانستند به بازی برگردند و با به ثمر رساندن ۴ گل پیروز شدند.

«اوستون ارونوف» وینگر ازبکستانی پرسپولیس که در طول ۹۰ دقیقه توسط بازیکنان استقلال خوزستان مهار شده بود در دقیقه ۴+ ۹۰ و پس از شوت محمدحسین کنعانی زادگان در ریباند توانست گل چهارم و پیروزی بخش تیم خود را وارد دروازه فرزین گروسیان کند تا پیروزی را برای تیم خود به ارمغان بیاورد.

گلزنی ارونوف باعث شد تا رسانه‌های کشور ازبکستان پیروزی پرسپولیس را در سایت‌های خود بازتاب دهند. سایت «aniq» در این رابطه نوشت: دیدار پرسپولیس و استقلال با نتیجه پُرگل ۴ بر ۳ به سود تهرانی‌ها به پایان رسید. ارونوف و تورسونوف دو بازیکن ملی پوش ازبکستان به ترتیب برای پرسپولیس و استقلال خوزستان ۹۰ دقیقه به طور کامل بازی کردند. ارونوف در وقت‌های اضافه نیمه دوم توانست با گلزنی خود تیمش را صدرنشین لیگ کند.

سایت «tribuna» نیز در خصوص پیروزی پرسپولیس نوشت: پرسپولیس نیمه اول را با ۳ گل به حریف خود واگذار کرد اما در نیمه دوم توانست ۴ بار دروازه میهمان خود را باز کند. اوستون ارونوف توانست در وقت‌های اضافه ۹۰ دقیقه گل پیروزی را برای پرسپولیس به ثمر برساند. دیگر ملی پوش ازبکستان یعنی تورسونوف نیز به طور کامل برای استقلال خوزستان به میدان رفت.

در دیگر دیدار لیگ ایران که بازیکن ازبکستانی در آن حضور داشت، استقلال تهران موفق نشد نساجی را شکست دهد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا