شکست پرسپولیس در هوای بهاری آبادان

تیم صنعت نفت آبادان او با هفت برد در 20 بازی قبلی، 6 تساوی و از دست دادن هفت و 27 امتیاز، پس از شکست دادن ساریان هفته گذشته، به دنبال پیروزی در بازی تعیین کننده خود در زمین خود بود.

نیمه اول بازی با گل زودهنگام صنعت نفتی ها شروع کردند. در این صحنه محمدرضا گبیشاوی که پس از ترک بازیکنان به محوطه جریمه نفوذ کرده بود پرسپولیس او از کنار مدافعان گذشت و یک شوت زیبا که دروازبان از دست داد به گل میرسه. پرسپولیس شد. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه اول و شاگردان تغییری نکرد علیرضا منصوریانا برنده با امتیاز یک به رختکن رفت.

شاگردان در نیمه دوم این دیدار نیز به گل رسیدند علیرضا منصوریانا آغاز شده. Fakhers Tahami که از سرعت بالای خودش استفاده می‌کرد، روی چمن خیس یک روز ناموفق داشت. سرمایه، پایتخت جلوتر رفتند.

یک تیم صنعت روغن در نهایت آبادان آن روز به نتیجه دو بر صفر رسید موجودی تهیه کنید سرخابی ها آزاد شدند، دومین شکست ارتش سرخ در این فصل سرمایه، پایتخت به نام او ثبت نام کنید و با آن پیروزی و نشاط، منتظر بازی او در هفته آینده مقابل باشید استقلال ترك كردن.

طلایی پوشان با دو گل در این دیدار در نهایت توانستند تفاضل گل منفی خود را در این فصل به صفر برسانند.

علیرضا منصوریانا برای این فرزین گروسیان، رضا یزداندوست، مشام تهی دست، امید هالدی (70 ساله، امید حامدی فر)، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا گبیشاوی، حکیم نصاری، حسن باتس سعید، احمد شریع زاده (83 ساله) اعزام شدند.

کاپیتان طالبان ریکانی نیز با دریافت کارت قرمز در دیدار هفته گذشته مقابل گهرسیران، این دیدار را از دست داد.

همچنین حامد لکس، سید جلال حسینی (86 علیرضا ابراهیمی)، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، علی شحایی، کمال کامیابی نیا، محمد شریف (46 شیرزود تمیروف)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید علیری ارنج شده. جهجه گل محمدی در رقابت با تیم صنعت نفت آنها بودند.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی فر با کمک حسین مرادی، پوریا زحمتی و ایمان کاهیش بر عهده داشت و نظارت بر بازی بر عهده اسماعیل سفیری بود.

حسن بیتس سعید در دقیقه 21، محمدرضا گبیشاوی (60) و امید حامدی فر (75) صنعت نفت آبادان و احسان پهلوان (79) از پرسپولیس با کارت زرد قضاوت شد.

یک تیم صنعت نفت آبادان هم اکنون با 30 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پرسپولیس با 45 امتیاز در رده دوم قرار دارد. سوپر لیگ بیست و یکم است./ انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا