فرهنگ و هنر

شرح دعای روز بیست‌وپنجم ماه مبارک رمضان+صوت

در توضیحات دعا در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان آمده است: “در پایان زمان قلب مؤمن ذوب می شود. “زیرا او گناه را می بیند و توانایی تحمل اوضاع را ندارد.”

به نام خدا

“خدایا ، عشق را در قلب تو و در دعاهای خود به بهترین وجه ممکن تا پایان انبیا یا بهترین قلب انبیا عطا کن.” »

“خدایا ، دوستان و دشمنان خود را این روز به عنوان دشمنان خود قرار ده و از راه و روش پیامبران خود پیروی کن ، ای نگهبان قلب پیامبران.”

به گزارش تیتر اول ، آیت الله مجتهد تهرانی در اظهارنظر خود درباره فراه “به خدا ندهید که با پدر و مادر و معمولاً با دوستان خود مهربان باشید” ، گفت: “خدایا ، مرا بساز تا ماه مبارک رمضان را دوست داشته باشم و دشمن دشمنان تو باشم.” در مورد خودم ، آنچه به من امید می دهد که در روز رستاخیز نجات پیدا کنم این است که من خیرها و تقوی را دوست دارم و از نیازمندان متنفرم.

وی تأکید می کند که اگر فرزند شما بی دین است و نماز نمی خواند ، نباید او را دوست داشته باشید ، این حدیث است که به حقیقت اعتقاد ندارید ، مگر اینکه نزدیکترین خویشاوندان خود را به خاطر خدا دوست داشته باشید ، زیرا افراد متدین دورترین و دورترین مردم هستند زیرا او مذهبی است. عشق.

این استاد اخلاق در ادامه حدیث دیگری را بیان می کند: امام باقر (ع) به آن مرد گفت: “اگر می خواهید بفهمید که در بهشت ​​یا جهنم هستید ، به قلب خود رجوع کنید. اگر گناهکاران را دوست داشته باشید ، اهل جهنم هستید و انسان در روز قیامت با کسی که او را دوست دارد ، دوباره متحد خواهد شد. »

وی همچنین به یک حدیث معصوم (ع) دیگر اشاره می کند و می گوید: در اواخر اوقات قلب مؤمن ذوب می شود؛ زیرا او گناه را می بیند و توانایی تحمل اوضاع را ندارد.

آیت الله تهران با انتقاد از وضعیت فعلی جامعه ، می گوید: “اکنون زمان آن است که نتوانیم از آنچه خوب است لذت ببریم و امر به معروف و نهی از منکر را منع کنیم.” هرکسی که مؤمن را دوست داشته باشد ، حتی اگر انحراف داشته باشد ، در یک لحظه نجات می یابد.

در توصیف عروج ، استاد بزرگ اخلاق می گوید: “در پایان از خداوند یاری می خواهیم.” .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا