ورزش و نشاط

شرایط راضی کننده جودوکاران پارالمپیکی برای حضور در مسابقات

سرمربی تیم ملی نابینایان و کم بینایان جودو وضعیت دادگستری را از نظر آمادگی جسمانی بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با نظارت کامل پارالمپیک بر جودوکاران ، از برنامه ها عقب نیستیم و تنها مشکل گرفتن مجوز اردو است.

های محمدرضا یوسف زاده در گفت وگو با تیتر اول اظهار داشت: اگرچه اردوی پارالمپیک جودو به دلیل کرونا 9 ماه تعطیل است ، اما در این مدت سعی کردیم از طریق فضای مجازی با جودا ارتباط برقرار کنیم و به آنها آموزش دهیم. بگذارید از نظر جسمی نیفتند.

وی گفت: تاکنون دو مرحله از آزمون آمادگی جسمانی جودوکاران پارالمپیک توسط کارشناسان دانشگاه شهیدا بستی با همکاری کمیته ملی پارالمپیک انجام شده است که شرایط مطلوبی است و هر دو جودیس در این مدت کاهش قدرت بدنی نداشته اند. البته کمیته ملی پارالمپیک بر اساس اندازه گیری آمادگی جسمانی جودوکاران بنا شده است. برای تقویت عضلات ضعیف چند ابزار در اختیار آنها قرار دهید. در هر صورت ، تحت کنترل کامل کمیته ملی پارالمپیک ، جودوکاران از وضعیت خوبی برخوردار هستند و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

یوسف زاده گفت: تنها مشکل ما ارزیابی آنها از نظر فنی است که متاسفانه به دلیل تعطیلی اردوها و عدم وجود حریفان آموزشی امکان پذیر نیست و در حال حاضر بسیاری از مخالفان ما در کشورهای دیگر اردوهای خود را شروع کرده اند و ما هنوز در این زمینه هستیم. وقتی فدراسیون پزشکی و ستاد ملی ضد کرونا اجازه برگزاری اردوهای رزمی را بدهند ، در وضعیت بلاتکلیفی به سر می بریم.

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان محمد رضا خیرالله زاده و وحیده نوری را به رده بندی جهانی اضافه کرد و افزود: و ما هیچ نگرانی در این زمینه نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت خوب کمیته ملی پارالمپیک از جودوکاران و مربیان ، در جریان برنامه ها هستیم و منتظر اردوها در اسرع وقت برای اجرای برنامه های پیش بینی شده هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا