عمومی

سناریوی نخ نمای آمریکا برای ماندن در عراق

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی تیتر اول ،

در روزهای اخیر ، گروه تروریستی داعش چندین حمله تروریستی را در چندین استان عراق از جمله صلاح الدین ، ​​دیاله ، عنبر ، نینوا و ذی قار انجام داده است و باعث کشته شدن بیش از 10 نفر از نیروهای الحشد الشبی شد.

بیشتر این حملات گسترش یافته و تعداد تلفات محدود شده است ، اما عملیات تروریستی در استان صلاح الدین صبح روز شنبه منجر به تلفات بیشتر از هر حمله اخیر دیگر شد که باعث کشته شدن حداقل 10 نفر از نیروهای الحشد الشبی در ماکیشیفا شد.

سایت خبری المعالومه به نقل از یک منبع آگاه امنیتی در استان دیالی اظهار داشت: دیروز داعش به یک مقر امنیتی پلیس در روستای زاغانیه ، در نزدیکی شمال شرقی منطقه العابرار ، در 16 کیلومتری شهر بعقوبا حمله کرد. در این مدت یک نفر به قتل رسید و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.

یک نیروی امنیتی در استان ذی قار همچنین از حمله مسلحانه روز گذشته در بخش شمالی این استان خبر داد و گفت: حمله مسلحانه ای در تقاطع سید داخیل در شمال شهر الناصریه ، مرکز استان ، علیه ساکنان یک اتومبیل رخ داده است. . اجساد آسیب دیده بود.

خبرگزاری الحورا به نقل از موسسه مطالعات خاورمیانه مستقر در واشنگتن گفت که تعداد حملات تروریستی داعش در عراق و سوریه در ماه آوریل افزایش یافته است که 151 حمله تروریستی در این ماه انجام شده است. تعداد چنین حملاتی در ژانویه سال گذشته 88 نفر بوده است.

روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” همچنین حملات گسترده تروریستی به بقایای داعش در سوریه و عراق را اغراق کرد: “این حملات پیچیده و کشنده است.” شلیک موشک از فاصله و استفاده از تک تیراندازها پیچیدگی این حملات را افزایش داده است.

دکمه بازگشت به بالا