ورزش و نشاط

سقوط شهرخودرو و ماشین سازی به لیگ دسته سوم فوتبال! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزار آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در فصل ورزشی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، تیم شهر خودرو مشهد به دلیل عدم حضور غیرموجه در دو مسابقه از جدول مسابقات لیگ دسته اول حذف شد و به دو رده مسابقاتی پایین‌تر سقوط کرد.

از آنجایی که تیم ماشین سازی تبریز نیز در اول فصل مسابقاتی به دلیل عدم ثبت نام و عدم حضور در مسابقات از جدول مسابقات لیگ دسته دوم حذف شده، طبق دستورالعمل ارسالی پیش فصل که چهار تیم از لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند و با توجه به موارد فوق و حذف دو تیم شهر خودرو (دو رده سقوط کرده از لیگ یک) و تیم ماشین سازی (بعنوان تیم چهاردهم گروه یک) این دوتیم به عنوان دو تیم سقوط کننده از لیگ دسته دوم محاسبه می‌شوند.

در فصل جاری باید علاوه بر این تیم‌ها، دو تیم دیگر به مسابقات لیگ پایین‌تر سقوط نمایند. بر این اساس تیم چهاردهم گروه دوم بعنوان سومین تیم از مسابقات لیگ دسته دوم به رده پایین‌تر سقوط می‌کند و همچنین برای مشخص نمودن چهارمین تیم سقوط کننده باید یک دیدار بصورت پلی آف بین دو تیم سیزدهم گروه یک و تیم سیزدهم گروه دو برگزار شود و در نهایت تیم برنده جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم در فصل آتی را کسب و تیم رو به رو بعنوان چهارمین تیم سقوط کننده مشخص می‌شود.

بدیهی است دو تیم شهر خودرو مشهد و ماشین سازی پس از رفع مشکلات مالی و حقوقی و کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح مجاز به حضور در مسابقات لیگ دسته سوم فصل آتی خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا