سلامت و تندرستی

سامه یح: بیمارستان‌ها پر شده، پروتکل‌ها را رعایت کنید

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ظرفیت بیمارستان ها پر شده است ، گفت: بیمارستان ها آنقدر آسیب دیده اند که در هر گوشه بیمارستان تخت هایی برای درمان بیماران وجود دارد. ما مردم را تشویق می کنیم تا پروتکل های بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و احترام به کادر پزشکی رعایت کنند.

سامه یاه در گفت وگو با تیتر اول همایون ، اظهار داشت: متأسفانه مردم ما به هر دلیلی از پروتکل های بهداشتی پیروی نمی کنند ؛ این بدان معناست که از ماسک استفاده نمی شود و فاصله ایمنی رعایت نمی شود.

وی افزود: مردم باید بدانند که نه تنها بیمارستانهای دولتی بیش از چندین برابر ظرفیت پذیرش می کنند ، بلکه بیمارستانهای خصوصی دیگر جایی برای آنها ندارند ؛ بنابراین اگر پروتکل ها را رعایت نکنند و در صورت رعایت نکردن مراقبت از خود بیمار شوند و به بیمارستان بروند ، این احتمال وجود دارد که به دلیل ظرفیت کامل و مرگ در بیمارستان بستری نشوند.

یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ویروس دلتا بسیار بسیار خطرناکتر از سایر گونه های ویروس کرونا است ، گفت: این گونه مشکلات زیادی ایجاد می کند و باعث مرگ بیشتر بیماران می شود ؛ بنابراین به مردم توصیه می کنیم خانه را ترک کنید ظرفیت کادر پزشکی محدود است و مردم بسیار خسته شده اند که بدانند ما به قله پنجم نرسیده ایم.

وی بار دیگر از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را برای حفظ سلامت و ایمنی خود و احترام به کادر پزشکی رعایت کنند.

وی گفت: “اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و افراد به ویروس کرونا مبتلا شوند ، باید بدانند که بیمارستان ها دیگر نمی توانند آنها را بپذیرند.” بیمارستانها آنقدر مشکل دارند که تا جایی که می توانند از تخت و تخت در هر گوشه بیمارستان استفاده می کنند. حتی تختهایی در راهروها و حیاط بیمارستانها وجود دارد. قدرت کامل است و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است ، بنابراین دوباره می گویم که آنها باید پروتکل ها را رعایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا