استان ها

سامانه مرکزی انبارها در قزوین راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه کمیته برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز که عصر روز یکشنبه در استانداری انجام شد ، اظهار داشت: باید نظارت بیشتری بر واردات و صادرات کالا و انبار آن داشته باشیم. اسی

وی گفت: برای به دست آوردن اطلاعات ذخیره سازی دقیق و به روز ، باید سیستم انبارداری مرکزی در استان راه اندازی شود.

حبیبی افزود: در آغاز فصل سرما ، تأمین سوخت و گاز در مناطق کوهستانی و دورافتاده به ویژه در طارم ، الموت ، آوا و تاکستان باید جدی گرفته شود و با آشتی دهیاران ، دهیاران و فرمانداران ، نیازهای مردم تأمین شود.

قاچاق 4

معاون سیاسی و امنیتی کازوین یادآوری کرد که دستگاه های متولی ، شرکت نفت و فرمانداران باید با رهبری محتاطانه برای اجرای طرح تنظیم نفت سفید و گاز اقدام کنند.

وی گفت: خوشبختانه در تولید و عرضه گاز مایع و گاز مشکلی نداریم و گاز مایع به اندازه کافی ذخیره شده است اما واسطه گری بین تولید و توزیع به مشکلی تبدیل شده است که باید از آن مراقبت کنیم.

حبیبی گفت: با راه اندازی کارگروه مشتقات نفتی با محور دفتری استاندارد می توانیم دست کارگزاران را در چرخه توزیع سوخت کوتاه کنیم تا مشکلات صنعت برطرف شود.

وی افزود: ما به شدت تأکید می کنیم که هرگونه خروج دام از استان ممنوع است مگر اینکه مجوز دامپزشکی برای کنترل بازار گوشت وجود داشته باشد.

حبیبی خواستار ارائه گزارش دقیق در مورد یافته های قاچاق در اواسط سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته شد.

اسماعیلی ، مدیرکل فرهنگ و توسعه اسلامی استان کاشوین گفت: ما در هفته کتاب هستیم و کارگروه فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در تلاش است تا استفاده از کالاهای ایرانی و مبارزه با قاچاق را تبلیغ کند.

وی افزود: این کارگروه فعال شده و 10 جلسه تشکیل داده و تاکنون 50 مصوبه داشته که اکثر آنها اجرا شده است.

قاچاق 3

اسماعیلی با تشکر از همکاری خوب پلیس با دفتر جهت گیری گفت: “با تشکیل 25 سمینار آموزشی قاچاق و تولید محتوا در فضای مجازی از فرصت نشریات و رسانه ها در تولید و مصرف کالاهای ایرانی استفاده کرده ایم. همچنین یک جدول زمانی نیز ایجاد و پخش شده است. .

مدیرکل فرهنگ و توسعه اسلامی استان قزوین افزود: نمایشگاهی از کالاهای قاچاق سلامت محور برپا شد و برای اولین بار جشنواره ای به نام مسابقه پوستر برگزار شد که در آن ده ها پوستر و آثار گرافیکی تولید و به شهرداری اهدا شد.

وی گفت: ما هنوز برنامه ای برای تولید محتوا در فضای مجازی داریم ، اگرچه جلسات حضوری لغو شده است اما به همکاری دستگاه نیاز داریم.

مسعودی ، مدیر توزیع روغن استان نیز گفت: کشف 88 هزار و 970 لیتر سوخت قاچاق ، تعداد کشفیات را 218 درصد افزایش داده است.

قاچاق 6

وی گفت: در این منطقه توزیع گاز مایع در مناطق مختلف کم نداریم.

قاجار بیگی ، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز گفت: این روزها با 4 جلسه وبینار ، 144 گشت مشترک و 791 بازدید از سیستم ، چندین کلیپ آموزشی درباره مکمل های ورزشی تهیه و در فضای مجازی پخش شد.

وی همچنین از تشکیل 58 پرونده تخلف خبر داد و اظهار داشت که این پرونده ها برای تحقیقات به زندان دولت ارسال شده است.

زینالی ، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نیز گفت: در دو ماه گذشته با پدیده قاچاق دام روبرو شده ایم که همین امر روند قیمت حیوانات زنده و قاچاق دام را نیز کاهش داده است.

وی اظهار داشت: بازدیدهای مشترک همچنین با در نظر گرفتن فرآورده های دامی فرآوری نشده انجام شد و یک محموله 3 میلیاردی تلاش قاچاق تخم مرغ کشف و پرونده در حال بررسی بود.

قاچاق 5

زینالی افزود: در رابطه با قاچاق دام ، صدور پروانه در مرزها و ارائه اطلاعات عمومی از طریق پیام کوتاه بدون مجوز قاچاق ممنوع است.

وی اظهار داشت: صدور مجوز به استانهای مرزی ممنوع است و تعداد دام های سنگین ورودی به استان از تعداد حیوانات صادر کننده بیشتر است.

زینلی اظهار داشت: 30 هزار راس دام سنگین و 40 هزار راس دام سبک در روستاها داریم که نیاز به آنلاین زدن دارند.

کبیری ، معاون وزیر بازرگانی سازمان سکوت استان ، نیز گزارشی از وضعیت انبارها و حجم ذخیره سازی ارائه داد.

دکمه بازگشت به بالا