جامعه

ساماندهی معتادان متجاهر – تیتر اول

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد: به زودی شاهد جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت خواهیم بود.

به گزارش تیتر اول، وی با تاکید بر اینکه جمع آوری معتادان قطعا می تواند در پیشگیری از برخی مفاسد و معضلات اجتماعی موثر باشد، گفت: در واقع معتادان عامل برخی از جرایم از جمله سرقت های خرد هستند که جمع آوری می کنند و ساماندهی معضل می تواند تاثیر مستقیمی بر روی آن داشته باشد. کاهش سرقت

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برخی مقررات و قوانین نیاز به بازنگری و اقدامات لازم برای ساماندهی معتادان متجاهر غیر مجاز دارد.

وی افزود: باید جهادگران برای ساماندهی معتادان بستری نشده، زخم باز، بیماری های عفونی و… اقدام کنند و این افراد در سطح جامعه جمع آوری و ساماندهی شوند.

سردار هداوند گفت: به همت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، هم اکنون معتادان در مرکز سروش پذیرش می شوند و پس از سم زدایی، پس از ترخیص از مرکز، برای امرار معاش آموزش می بینند.

وی افزود: ساماندهی محله فرحزاد که سال ها مرکز و استراحتگاه معتادان و فروشندگان مواد مخدر بوده است در دستور کار قرار دارد.

پایان

دکمه بازگشت به بالا