جامعه

زمین‌لرزه ۵.۸ ریشتری در هرمزگان/ اعزام تیم‌های ارزیاب

نماینده سازمان مدیریت اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه های 5.7 و 5.8 ریشتری در منطقه بندر خمر استان هرمزگان از اعزام دو تیم ارزیاب به محل خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت وگو با تیتر اول، اظهار کرد: امروز حوالی ساعت 20 و 37 دقیقه در مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره کوشما زمین لرزه ای به بزرگی 5.7 ریشتر بندر همرا را لرزاند و یک دقیقه بعد حوالی حومه را لرزاند. :00 بعد از ساعت 39:39 برای دومین بار زلزله ای به بزرگی 5.8 ریشتر همین منطقه را لرزاند.

خالدی با اشاره به اینکه زمین لرزه 5.7 ریشتری در عمق 10 کیلومتری و زمین لرزه 5.8 کیلومتری در عمق 9 کیلومتری زمین رخ داد، گفت: دو تیم ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی این زمین لرزه به محل اعزام شده اند.

همچنین مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پس از دو زمین لرزه به بزرگی 5.7 و 5.8 ریشتر که شهرستان بندرخمر استان هرمزگان را به لرزه درآورد. امروز حوالی ساعت 20:37 و 20:39. تیم های ارزیابی به محل اعزام شدند.

رئیس هلال احمر ادامه داد: با توجه به عمق و شدت زلزله بلافاصله با مسئولان روستا تماس گرفته شد و تیم های ارزیاب با توجه به مختصات مرکز زلزله برای بررسی و امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

دکمه بازگشت به بالا