حوادث

تهران در خرداد امسال، ۱۵ بار لرزید

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گزارشی آماری از زمین لرزه های ژوئن در تهران را تشریح کرد.

به گزارش تیتر اول ، براساس مطالعه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ، در خردادماه امسال 333 زمین لرزه به بزرگی بیش از 2.5 ریشتر رخ داده است ، یعنی 65 درصد زمین لرزه ها بین 2.5 و 3 ریشتر بوده است. بود. گزارش شده است که این مرکز زمینی در زیر زمین نبوده و هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه زیر اقیانوس آرام گزارش شده است ، اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه زیر اقیانوس آرام گزارش شده است ، اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است.

در بین 333 زمین لرزه با بزرگی بیشتر از 2.5 ، 15 زمین لرزه با بزرگی بیشتر از 2.5 در استان تهران و مناطق همجوار رخ داده است. از فیروزکوه در شرق به اشتهارد در غرب و از طالقان در شمال به جوادآباد در جنوب استان تهران. از این تعداد ، هشت مورد در منطقه جغرافیایی استان تهران رخ داده است.

بزرگترین زمین لرزه در ژوئن سال 1999 نیز مربوط به 10 ژوئن سال 1999 بود که شدت آن 5.7 بود و در عمق 14 کیلومتری و 22 کیلومتری بیرمنگام در شهر لارستان در استان فارس رخ داد که خوشبختانه هیچ زخمی و تصادف ایجاد نکرده است.

بررسی زمین لرزه ها با بزرگی بیشتر از 4 در مقیاس ریشتر در ژوئن سال جاری نشان می دهد که بیشتر این زمین لرزه ها در استان فارس با 10 حادثه رخ داده است ، به دنبال آن خوزستانا با دو حادثه رخ داده است. در مرحله بعد ایلام ، سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی ، تهران و کهگیلویه و همچنین بویراحمد یکی یکی قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا