بهترین های کسب و کارعمومی

زرشک برای رستوران +قیمت عمده

معرفی سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن صنعتی یکی از اصلی‌ترین است که برای سرخ کردن مرغ، قارچ، پیاز، سیب زمینی و … کاربرد دارد. به دلیل حجم بالای کار رستوران و فست فودها، استفاده از انواع سرخ کن کوچک خیلی به صرفه نیست و به همین دلیل خرید سرخ کن صنعتی باعث بالا رفتن راندمان کاری می‌شود. اصلی ترین کاربرد دستگاه سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن پیاز است که اصطلاحا به آن دستگاه پیاز داغ نیز گفته می‌شود.

برای خرید و فروش عمده زرشک می توانید از طریق سایت ترب  اقدام کرده و با بهترین فروشندگان عمده زرشک آشنا شوید و خرید کنید

انواع سرخ کن صنعتی 

  • سرخ کن صنعتی رومیزی
  • سرخ کن سیب زمینی
  • سرخ کن صنعتی مبله
  • سرخ کن صنعتی تک لگن
  • سرخ کن صنعتی دو لگن

دستگاه پیاز سرخ کن (دستگاه پیاز داغ)

پیاز سرخ شده تقریبا در هر غذایی استفاده می‌شود به همین دلیل در بیشتر آشپزخانه‌ها از دستگاه پیاز سرخ کن استفاده می‌کنند. این دستگاه که یکی از مهم‌ترین  است، مقدار زیادی پیاز را در زمانی کوتاه با بهترین کیفیت سرخ می‌کند. با وجود دستگاه پیاز سرخ کن و تایمر آن، دیگر نباید نگران سوختن پیازها باشید. می‌توان گفت وجود دستگاه سرخ کن پیاز در هر رستوران و آشپزخانه‌ای ضروری است. یکی از جدیدترین کسب و کارهای این روزها تولید و فروش پیاز داغ آماده است. به دلیل سریع شدن روند زندگی افراد و نداشتن وقت کافی برای آشپزی، بسیاری ترجیح می‌دهند پیاز داغ آماده خریداری کنند که در نتیجه باعث گسترش تولید پیاز داغ آماده شده است. با خرید دستگاه پیاز سرخ کن می‌توان به راحتی یک کسب و کار جدید راه اندازی کرد.

سرخ کن صنعتی رومیزی

سرخ کن رومیزی به دلیل جاگیر نبودن و کیفیت بالا، از محبوب‌ترین انواع  است. جنس بدنه سرخ کن رومیزی استیل است و معمولا هم از برق و هم از گاز برای کار کردن استفاده می‌کند. این مدل از دستگاه سرخ کن به دلیل رومیزی بودن در رستوران و آشپزخانه‌های کوچک نیز کاربرد دارد و به آن سرخ کن نیمه صنعتی هم گفته می‌شود. دستگاه سرخ کن گازی رومیزی یکی از پرفروش ترین انواع سرخ کن رومیزی است و برای بسیاری از فست فودها و رستوران‌ها بهترین انتخاب است.

دستگاه سرخ کن سیب زمینی

یکی از محبوب ترین میان وعده‌ها و پیش غذاها، سیب زمینی سرخ شده است. در هر فست فود و رستورانی، سیب زمینی سرخ شده میزان سفارش بالایی دارد و به همین دلیل با خرید دستگاه سرخ کن سیب زمینی سعی می‌کنند به سرع سفارش مشتریان را آماده کنند. دستگاه سرخ کن سیب زمینی روغن کمی مصرف می‌کند و در کمترین زمان سیب زمینی های سرخ شده و مغز پخت شده را به شما تحویل می‌دهد.

برای خرید عمده زرشک با قیمت عالی می توانید از طریق مجموعه ما اقدام به خرید کنید

قیمت سرخ کن صنعتی در ویترین نت 

بسیاری از رستوران ها و فست فودها به دلیل حجم بالای سفارشات خود نیاز به خرید دستگاه سرخ کن صنعتی که در دسته ی تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرد دارند. انواع سرخ کن صنعتی با قیمت ها و ظرفیت های مختلف در بازار وجود دارد که با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. دریافت لیست قیمت از تمامی تامین کنندگان این محصولات می تواند فرآیندی سخت و وقت گیر باشد. به دلیل این که تمامی تامین کنندگان را نمی شناسید و تعداد محدودی از تامین کنندگان اقدام به فروش این دست از محصولات می کنند. ویترین نت با در کنار هم قرار دادن معتبرترین تامین کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی توانسته است بهترین خدمات را در اختیار خریداران خود قرار دهد. شما می توانید با دریافت استعلام قیمت انواع سرخ کن صنعتی از طریق  از طریق تامین کنندگان معتبر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید

منبع : ترب

دکمه بازگشت به بالا