استان ها

روزنامه نگاران در استان قزوین سرانجام صاحب خانه شدند


طبق این گزارش خبرنگار آنلاینهمزمان با روز ژورنال ، فعالان رسانه ای و روزنامه نگاران استان قزوین در یک فضای دوستانه با شهردار قزوین دیدار و با شهردار شام خوردند.

در این جلسه روزنامه نگاران بیشتر وقت خود را صرف ارتباط بیشتر شهردار و رسانه ها کردند و خواستار استفاده از رسانه ها در زمینه بیماری و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری از خبرگزاری آنلاین وی اظهار داشت: شعار روزنامه نگاران این است که “به عاشق جهان نگاه کنید” به همین شیوه ، اگر رسانه ها دارای یک نگرش و عشق متقابل باشند و بر رقابت با دوستان متمرکز شوند ، از مسئولان به شیوه های خلاقانه و حل مسئله انتقاد می کنند. آنها پیشنهاد می كنند كه این امر به بهتر حاصل شود و توسعه استان می تواند تسریع یابد.

سرپرست خبرگزاری آنلاین قزوین عنوان کرد: علاوه بر کارهای زیرساختی ، باید به کارهای زیرساختی به ویژه در مرکز شهر نیز توجه شود تا شخصیت شهر بهبود یابد و زیبایی آن در چشم شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

جباری گفت: “ما از شهردار افتخاری می خواهیم تا بعد از یک دهه به مسئله مسکن روزنامه نگاران بپردازد و نگرانی های فعالان رسانه را برطرف کند.”


پوشش رسانه ای رسانه ها پرداخت کرده است

فرضیه فرامرزی از حدیث کارشناسی هفتگی گفت: “این جلسه باعث تقویت و تقویت مناسبات بین رسانه ها و مدیر شهری می شود و این حرکت می تواند برای سایر مدیران اداری ، به ویژه نهادهای فرهنگی مثال زدنی باشد.”

این رسانه که از سالهای اخیر بر تخصیص زیارتگاه برای روزنامه نگاران نظارت دارد ، این بار نیز به خبرنگاران متوسل شد و از شهردار قزوین خواست تا با آخرین درخواست روزنامه نگار و یک قبرستان برای فعالان رسانه موافقت کند. اختصاص دادن

وی اظهار داشت: “در این دنیایی که ما برای گرفتن زمین مشکل داریم و کسی به ما کمک نمی کند ، حداقل برای ما در اینجا جایی را اختصاص دهیم که شهردار قزوین با این درخواست موافق باشد و تصمیم گرفته شده است که از طرف هنرمندان تدفین رایگان به خبرنگاران ارائه شود.” به عنوان هدیه

مهری غیاثوند از جام جم اظهار داشت: انتظار دارم شهردار از توانایی رسانه در بحث و گفتگو درباره توسعه پایدار استفاده کند زیرا افراد با استعدادی زیادی وجود دارند که می توانند بصورت رایگان به شهر خدمت کنند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند کمک های مؤثری به شهرداری ها کنند و از تصمیمات نادرست در اجرای برنامه ها جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران رسانه در امور اطلاعاتی استفاده شود.

محمد برزگر ، دیگر فعال رسانه ای ، افزود: ما منابع معتبر رسانه ای در استان نداریم که بتواند عموم مردم را راضی کند و انتظار داریم که خبرنگاران کمی فعال باشند و در گزارشگری و اخبار باعث نگرانی عمومی شوند.

امیرعلی رضایی افزود: شهردار قبلی خوب عمل می کند و همه آنها این خصوصیات را دارند که نصرتی کار خوبی در ساختن گذرگاه ها و پل های غیر همسطح انجام می دهد ، کمالی از نظر توسعه زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم انداز آینده. همچنین می تواند توسط یک شهردار جدید تمدید شود.

مریم کشاورز ، ره آنلاین ، اظهار داشت: انتشارات همیشه نگران انتشار آنها هستند اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا رسانه ای که به عنوان یک ستون در فرهنگ به حساب می آید ، از نظر فرهنگی قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: انتظار داریم شهردار قزوین برای حل مشکل خبرنگاران به طور جدی فکر کند تا بتوانیم ماموریت خود را بدون هیچ گونه نگرانی انجام دهیم.

حسین ضرابادی ، فعال رسانه ای ، گفت: “امروز مشکلات ما را به سمت روزنامه ها و مجلات پنهانی سوق داده است که بعضی اوقات به دلیل ترس از بسته شدن منتشر می شوند. این باید راهی برای حمایت از مکرر فعالان رسانه در صحنه باشد.” الف

منیزه زیرک ، از هفتگی داریچه گفتگو ، گفت: “کمبود روزنامه نگاران تخصصی یکی از مناطقی در داده هایی است که شهرداری ها می توانند از طریق دوره های آموزشی به ویژه در مدیریت شهری ، در ظرفیت فنی خود بسازند.”


این نوشته از سایت طبق سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا