بهترین های کسب و کارعمومی

رفتن به مراسم ختم در بارداری

این عقیده وجود دارد که زنان باردار به طور کلی به قبرستان و به طور خاص به مراسم ختم نروند. دلایل این ممنوعیت متفاوت است.

به طور کلی، دو دلیل وجود دارد که چرا زنان باردار نباید به مراسم تدفین بروند:

  • تجارب عاطفی و ناراحتی روانی؛
  • خرافات و فال

استرس بعد از شرکت در مراسم ختم

کاملاً قابل درک است که مادر باردار می خواهد به مراسم خاکسپاری برود تا با یکی از عزیزان خداحافظی کند و او را در آخرین سفر خود ببیند. اگر چنین تمایلی واقعا وجود دارد و مطمئن هستید که می توانید با احساسات خود کنار بیایید، شرکت در مراسم تشییع جنازه شما را بدتر نمی کند. فقط توصیه می شود که در خود دفن حضور نداشته باشید، زیرا وضعیت عاطفی افراد اطراف شما در این لحظه بسیار ناپایدار است. وقتی مرحوم هنوز آنجاست به خانه بیایید و سپس در شام یادبود شرکت کنید.

با این حال، بازسازی هورمونی بدن در زنان باردار هنوز بر درک جهان و واقعیت تأثیر می گذارد. مادران باردار آسیب پذیرتر و احساساتی تر هستند، هر چیز کوچکی می تواند آنها را ناراحت کند. پس قدرت خود را دست بالا نگیرید و فقط به خاطر نجابت به تشییع جنازه بروید.

اگر وضعیت روانی شما بدتر شود، ممکن است افسردگی پس از شرکت در مراسم تشییع جنازه ایجاد شود. و فقط یک موقعیت استرس زا، که هر تشییع جنازه ای در نظر گرفته شود، به نفع نوزاد نخواهد بود. احساسات و هیجانات شدید می تواند بر سلامت نوزاد تأثیر بگذارد یا حتی منجر به ختم بارداری شود. این به دلیل این واقعیت است که احساسات قوی منجر به لحن رحم می شود که بسیار نامطلوب است.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و حساسیت هایی که این موضوع هم برای خانواده متوفی و هم مهمانان در بردارد، تهیه پک پذیرایی آماده ترحیم شامل میوه های باکیفیت و دستچین شده که به صورت دقیق و کاملا بهداشتی شست و شو و بسته بندی شده اند، می تواند خیال برگزارکنندگان را از یک پذیرایی ایمن راحت نماید.

فال عامیانه

به محض اینکه زن حامله می شود، انبوهی از انواع ممنوعیت ها بر او وارد می شود که همیشه از نظر عقلی قابل توضیح نیست. با این حال، اجداد ما مطمئن بودند که کودک متولد نشده باید از هر طریق ممکن محافظت شود.

در مورد ممنوعیت حضور در مراسم تدفین، طبق علائم، این امر به دلیل انرژی ضعیف قبرستان و مرده مضر تلقی می شود. در قدیم اعتقاد بر این بود که کودک در رحم هنوز “زیر خدا راه نمی رود” و بنابراین از محافظت او برخوردار نیست. بنابراین، شما باید از بازدید از مکان های بالقوه خطرناک خودداری کنید.

همچنین اعتقاد بر این است که کودکان متولد نشده بسیار تحت تأثیر نیروهای تاریک هستند، بنابراین هرگونه تماس با مردگان نامطلوب است. خرافات دیگری نیز وجود دارد: افراد مرده و کودکان، در حالی که هنوز در رحم زندگی می کنند، گویی در یک بعد، در همان سطح انرژی هستند. بنابراین اعتقاد بر این است که ممکن است بین آنها ارتباط ایجاد شود و در بدترین حالت ممکن است متوفی بخواهد کودک را با خود ببرد.

اگر تمام علائم و خرافات در مورد زنان باردار را رعایت کنید، به سادگی می توانید عقل خود را از دست بدهید. تفسیر قابل توجهی وجود نخواهد داشت، بنابراین به سختی ارزش توجه به آنها را ندارد.

کشیش ها چه می گویند؟

روحانیون هیچ مانعی برای حضور زنان باردار در تشییع جنازه و قبرستان نمی بینند، اما آن را واجب هم نمی دانند. شما دلیل خوبی برای شرکت نکردن در مراسم تدفین دارید. با این حال، کشیش ها می گویند که هیچ “انرژی منفی” در گورستان وجود ندارد. همچنین این تصور اشتباه است که نمی توان در مراسم تشییع جنازه شرکت کرد، زیرا کودک متولد نشده فرشته نگهبان خود را ندارد.

اگر فکر می کنید که نمی توانید این رویداد را تحمل کنید، پس بهتر است فقط به معبد بروید و یک شمع روشن کنید، یک مراسم دعا برای استراحت سفارش دهید و دعاها را بخوانید. اگر می خواهید از عزیزان متوفی حمایت کنید، به بیداری بروید، به کلیسا بروید، اما خود روند تشییع جنازه، مسدود کردن درب تابوت و پایین آوردن آن به زمین، مراسم تشییع جنازه، با این وجود، منظره ای برای باردار نیست. زنان.

آیا می دانید زنان باردار می توانند به مراسم ختم بروند؟ این سوال بسیار رایج است. اگر علائم را باور دارید، بنابراین برای زنانی که انتظار دارند فرزندی در کنار متوفی ظاهر شوند، همیشه مناسب نیست.

بارداری یک لحظه خاص در زندگی هر زنی است. او با احترام شدید او را درک می کند ، از این واقعیت خوشحال می شود که به زودی مادر می شود ، سعی می کند جنسیت کودک آینده را حدس بزند ، نامی برای او بیاورد و مهد کودک را تجهیز کند. اما در زندگی ممکن است این اتفاق بیفتد که در دوران بارداری یک زن ممکن است یکی از دوستان یا بستگان خود را فوت کند.

طبق آداب متعدد و باورهای مرتبط با تشییع جنازه، بستگان و دوستان متوفی باید با او خداحافظی کنند ، به یاد داشته باشید که به گورستان بیایید.

اما آیا این امکان برای یک زن باردار وجود دارد؟ قبل از پاسخ به این سوال، لازم است تعریف کنیم که گورستان چیست. اینجا محل استراحت است. اینجاست که زندگی انسان به پایان می رسد. یک زن باردار به نوبه خود نمادی از آغاز، یک زندگی جدید است. و این دو شخصیت به هیچ وجه با هم ارائه نمی شوند.

آیا گورستان می تواند خطرناک باشد؟اول از همه، شایان ذکر است که کودک در رحم هنوز تعمید نیافته است، به این معنی که او فرشته نگهبانی ندارد که او را از همه مشکلات نجات دهد و از مشکلات محافظت کند. در عین حال، قبرستان محل قدرت است.

مقدار زیادی انرژی منفی و سنگین مرگ در اینجا متمرکز شده است. بی جهت نیست که در این مکان اغلب مراسم احضار ارواح، شیاطین، آسیب رساندن و … برگزار می شود. موافقم، چنین مکانی برای یک دختر در موقعیت بسیار مناسب نیست.

البته فرشته نگهبان مادر از او و در نتیجه از کودک در رحم محافظت خواهد کرد. با این حال، این تضمین نمی کند که از انرژی منفی سنگینی که در این مکان متمرکز شده است محافظت شود.

نظر کلیسا در مورد حضور یک زن باردار در مراسم تشییع جنازه چیست؟

علیرغم این واقعیت که جادوگران، جادوگران، روانشناسان قاطعانه مخالف حضور یک زن در مراسم تشییع جنازه هستند، در یک قبرستان، کلیسا نگرش کمی نسبت به این موضوع دارد.

توجه! فال وحشتناک وانگا برای سال 2019 رمزگشایی شد:
مشکل در انتظار 3 نشانه زودیاک است، فقط یک علامت می تواند برنده شود و ثروت به دست آورد … خوشبختانه، وانگا دستورالعمل هایی را برای فعال کردن و غیرفعال کردن مقصد باقی گذاشت.

برای دریافت نبوت، باید نامی را که در هنگام تولد و تاریخ تولد داده شده است، مشخص کنید. وانگا سیزدهمین علامت زودیاک را نیز اضافه کرد! ما به شما توصیه می کنیم که فال خود را مخفی نگه دارید، احتمال چشم بد اعمال شما زیاد است!

خوانندگان سایت ما می توانند فال وانگا را به صورت رایگان دریافت کنند>>. دسترسی را می توان در هر زمان قطع کرد.

روحانیون مطمئن هستند که زندگان موظف به شرکت در مراسم تدفین عزیزان هستند، آنها باید بر مزار بستگان متوفی حاضر شوند و در مراسم بزرگداشت حضور داشته باشند. بنابراین منعی برای حضور زن باردار در قبرستان وجود ندارد.

کلیسا معتقد است که خداوند به کسانی که یاد اجداد خود را گرامی می دارند، برای آنها دعا می کنند و مرتباً از آنها بازدید می کنند، لطف می کند. علاوه بر این، کشیش ها اصرار دارند که مرگ حامل انرژی مخرب منفی نیست.

بنابراین هیچ چیزی نمی تواند به زن باردار و فرزندش آسیب برساند. برعکس، اگر داوطلبانه به مراسم تشییع جنازه، بزرگداشت آن مرحوم بیایید، چنین رفتار صحیحی به شما تعلق می گیرد.

تنها در صورتی استثنا خواهد بود که زن باردار در آن روز احساس ناخوشی کند، ترس و اضطراب شدیدی را تجربه کند. در این صورت نمی توان خود را مسخره کرد و خود را مجبور کرد که به تشییع جنازه برود.

بنابراین، اگر قبل از بارداری آرام آرام قبرستان را درک می کردید، از آن نمی ترسیدید، در بازدید از این مکان احساسات منفی را تجربه نمی کردید و با متوفی رابطه خوبی داشتید، البته ارزش دیدن او را در آخرین سفر خود دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، نظر مردم (خرافات) و نظر کلیسا در این مورد متفاوت است. البته شرایط متفاوت است و باید هر مورد خاص را در نظر گرفت. این علامت می گوید که یک زن باردار، مانند هر فرد دیگری، در صورت وجود حداقل یک متوفی، نباید به اتاق نزد متوفی برود. سطح آینه بدون پوشش.

اگرچه بسیاری از مردم بر این باورند که چنین سهل انگاری زودتر به فرد متوفی آسیب می رساند، زیرا روح او ممکن است در آینه گم شود، برخی مطمئن هستند که انرژی منفی می تواند از سطح (صفحه تلویزیون، آینه) منعکس شود که مستقیماً به زن در موقعیت برخورد می کند. .

در صورتی که نه بستگان یا دوست نزدیک شما، بلکه فقط کسی که می‌شناسید فوت کرده باشد، ممکن است بارداری دلیلی برای نرفتن به گورستان باشد. در این صورت واقعاً بهتر است خطری به دنیا نیاید.

فرقی نمی کند که با این شخص رابطه خوبی داشتید یا نه، حتماً از نظر ذهنی با او خداحافظی کنید. روز بعد از کلیسا دیدن کنید، دعا کنید و برای آرامش شمعی روشن کنید. به این ترتیب شما همچنین نشان خواهید داد که این شخص را فراموش نمی کنید، او را به یاد آورید و برای روحش دعا کنید.

علامت دیگری می گوید که یک زن باردار می تواند به مراسم بزرگداشت بیاید، از خانواده متوفی حمایت کند، اما ارزش شرکت در مراسم تشییع جنازه و خود دفن را ندارد.

چنین علامتی توضیح بسیار ساده ای دارد – توصیه می شود زنان باردار عصبی نباشند. و چنین رویدادهایی می تواند بسیار استرس زا باشد که بر وضعیت مادر باردار و نوزاد تأثیر منفی می گذارد.

بسیار مهم است که هنگام بیداری کمتر نگران باشید و بیشتر به فکر فرزندتان باشید. این واقعیت را بپذیرید که مرگ اجتناب ناپذیر است و هیچ چیز خوبی از آنچه اکنون تجربه می کنید اتفاق نخواهد افتاد. اما به طور منفی، ترس و استرس می تواند بر وضعیت شما تأثیر بگذارد.

با توجه به نشانه دیگری، ظاهر شدن یک زن باردار در گورستان غیرممکن است زیرا هر روح متوفی می تواند به کودک متولد نشده “چسبیده”. لزوماً مستقیماً شخصی نیست که به خاک سپرده شده اید.

برخی از ارواح نمی توانند به جهنم یا بهشت ​​بروند، بنابراین در دنیای ما سرگردان هستند. اگر روح یک فرد متوفی به نوزاد متولد نشده “چسبیده” ، این نه تنها می تواند منجر به مرگ او شود، بلکه به این واقعیت نیز می رسد که این روح بر کودک قدرت خواهد داشت.

همانطور که قبلا ذکر شد، کلیسا مرگ را به عنوان یک روند طبیعی طبیعی درک می کند، بنابراین، هیچ چیز وحشتناکی در این واقعیت نمی بیند که یک زن باردار به متوفی نگاه می کند یا با او خداحافظی می کند.

جادوگران و روانشناسان در این مورد نظر کمی متفاوت دارند. مثلاً معتقدند نگاه زن باردار به میت اکیداً حرام است.

آنها این را با این توضیح می دهند که مرده و متولد نشده، به همان شکل، در یک بعد هستند. و اگر رابطه با متوفی بهترین نبود، ممکن است سعی کند از شما انتقام بگیرد و حتی بتواند روح کودک را با خود ببرد.

این نگرش برای سالیان متمادی بوده است. اجداد باستانی ما مطمئن بودند که اگر یک زن باردار به یک مرده نگاه کند (حتی لزوماً در هنگام تشییع جنازه، به عنوان مثال: زنی شاهد قتلی بوده است)، می تواند یک نوزاد مرده به دنیا بیاورد.

نمی توان به صراحت گفت که آیا امکان حضور یک زن باردار در قبرستان و شرکت در تشییع جنازه وجود دارد یا خیر. اگر شخصی که به شما نزدیک نیست و شما او را به خوبی نمی شناختید فوت کرده است و در دل خود احساس می کنید که نیازی به تشییع یا تشییع جنازه ندارید، این کار را نکنید. قبل از گرفتن چنین تصمیمی به قلب خود گوش کنید. اگر وحشت، ترس و هیجان را تجربه کردید، چنین رویدادی را رد کنید.

پک پذیرایی ترحیم یکی از هوشمندانه ترین تصمیماتی می تواند باشد که در مواجهه با حادثه تلخ از دست دادن عزیز، گرفته می‌شود.

این عقیده وجود دارد که زنان باردار نباید به قبرستان بروند. این باور از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، در حالی که توضیح اینکه چرا مادر آینده نباید این کار را انجام دهد قرن هاست که گم شده است.

امروز ما سعی خواهیم کرد بفهمیم که آیا یک زن باردار باید به قبر عزیزانش برود و کارشناسان مختلف در این باره چه می گویند – از روانشناسان گرفته تا کشیش ها.

نشانه ها، خرافات و عرفان

ما دلایل اصلی را که این ممنوعیت را توضیح می دهد فهرست می کنیم:

  1. عقیده ای وجود دارد که کودک متولد نشده فرشته نگهبان ندارد که پس از غسل تعمید به او ظاهر می شود. بنابراین، روح نوزاد در شکم ماده تنها توسط فرشته نگهبان مادر محافظت می شود و بنابراین ممکن است کودک در معرض ارواح شیطانی قرار گیرد.
  2. از آنجایی که گورستان جایی است که بسیاری از ارواح ناآرام در آن پرسه می زنند، می توانند به روح کودکی که هنوز بدن خود را روی زمین نیافته است آسیب برسانند و احتمالاً این بدن را برای خود به دست آورند (ما در مورد انتقال ارواح صحبت می کنیم).
  3. یک زن باردار قاطعانه نباید با مرده تماس بگیرد. حتی اگر مادر باردار فقط به مرده نگاه کند، ممکن است کودک او ضعیف و بیمار به دنیا بیاید.
  4. روح افراد متوفی که هنوز زمین را ترک نکرده اند و به جهنم یا بهشت ​​نرفته اند می توانند روح شکننده یک کودک متولد نشده را با خود ببرند.
  5. در گورستان می توانید با افراد نامهربانی ملاقات کنید که ممکن است آرزوی آسیب رساندن به زن باردار را داشته باشند و یا حتی با اکراه او را تحریک کنند. علاوه بر این، شفا دهندگان شیطانی و جادوگران اغلب از گورستان بازدید می کنند که فعالیت های آنها نیز هیچ چیز خوبی برای کودک در رحم به همراه ندارد.

اگر همه این اظهارات را باور دارید، پس فرستادن در دوران بارداری به یک مراسم تشییع جنازه یا یک قبرستان واقعا ارزشش را ندارد. مادران باردار اغلب حتی بدون وضعیت غم انگیز قبرستان، به ویژه در مراحل اولیه بچه دار شدن، هوشیاری خود را از دست می دهند.

دیدگاه روانشناسان

روانشناسان پاسخ قطعی نمی دهند که آیا زن باردار باید در قبرستان حضور داشته باشد یا خیر. در مورد علائم و خرافات شرح داده شده در بالا، علم روانشناسی به آنها توضیح کاملاً منطقی می دهد: اجداد ما با کمک چنین باورهای غیر منطقی سعی کردند از زنان باردار در برابر تأثیرات احساسات و تجربیات منفی محافظت کنند.

اگر فهمیدید که در گورستان زیاد گریه خواهید کرد و نگران خواهید شد، پس واقعاً نباید به آنجا بروید. به جای زیارت قبر متوفی، می توانید در خانه یا کلیسا برای او دعا کنید.

علاوه بر این، یک قبرستان و یک تشییع جنازه محل تمرکز تعداد زیادی از افراد است که یک زن جوان در موقعیت ممکن است به یک بیماری ویروسی یا باکتریایی مبتلا شود. بر این اساس زنان باردار حتی اگر تمایل خود را داشته باشند، اجازه حضور در قبرستان را ندارند.

کشیشان ارتدکس نه تنها به زنان باردار اجازه می دهند در روز یادبود (والدین) از قبرستان بازدید کنند، بلکه حتی انجام این کار را توصیه می کنند. این موقعیت به این دلیل است که هر یک از ما نسبت به بستگان و دوستان متوفی تعهداتی داریم و بنابراین باید مرتباً از آنها در محل دفن بازدید کنیم و از قبر مراقبت کنیم.

ایمان به خدا باید به زن کمک کند تا با تعصب کنار بیاید و دعای خالصانه و فرصت گفتگوی نمادین با عزیزان به پاکسازی و آرامش درون کمک می کند.

اما اگر قبرها، صلیب ها و افکار مربوط به زندگی پس از مرگ حتی در خانه شما را می ترساند، در این صورت کشیش ها توصیه می کنند در خانه بمانید یا در کلیسا دعا کنید.

آیا زن باردار می تواند در مراسم ختم شرکت کند؟

هنگامی که عزیزان از دنیا می روند، همه زندگان وظیفه خود می دانند که حداقل با حضور آن مرحوم در سفر آخرش، از او تجلیل کنند. اما حضور زن باردار در تشییع جنازه نامطلوب است و در این مورد نظر کشیشان و روانشناسان و باورهای قدیمی با هم همگرا می شود.

اگر به مراسم تشییع جنازه یک فرد بسیار نزدیک یا حتی عزیز نرفته اید، نترسید که کسی شما را قضاوت کند. بارداری دلیلی طبیعی و موجه پزشکی برای عدم حضور در اجرای چنین مراسمی است.

اگر خودتان نیاز دارید که شخصاً با مردگان خداحافظی کنید ، حداقل سعی کنید در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری در قبرستان حضور نداشته باشید.

قبل از اینکه تابوت از خانه خارج شود، به دیدار متوفی بروید و سپس فقط برای بیداری بازگردید، جایی که می توانید غم و اندوه را با افراد دیگر تقسیم کنید. در هنگام تشییع جنازه بیشتر به فکر کودک و رفاه او باشید.

چه چیزی می تواند از یک زن باردار در هنگام بازدید از یک قبرستان محافظت کند؟

اگر قبرستان و افکار مرگ باعث ایجاد احساسات منفی در شما می شود، شاید واقعاً بهتر باشد که از زیارت قبور عزیزان (و همچنین تشییع جنازه آنها) خودداری کنید.

اگر می‌دانید که فقط بازدید از قبرستان باعث آرامش شما می‌شود، جایی که می‌توانید با عزاداران صحبت کنید، پس خواسته خود را دنبال کنید.

برای محافظت از خود و کودکتان، این نکات را دنبال کنید:

  1. برای زیارت قبور، ساعت صبح یا ناهار را انتخاب کنید. به هیچ وجه در زمانی که خورشید شروع به کاهش می کند به سراغ آنها نروید.
  2. سعی کنید قبل از بازدید از قبرستان با کشیش صحبت کنید یا فقط در کلیسا دعا کنید. از مقدسین بخواهید که از شما و فرزندتان در برابر ارواح شیطانی و ارواح بی قراری که در اطراف گورستان سرگردان هستند محافظت کنند.
  1. برای خود یک تعویذ نمادین (یک دستبند یا آویز با نخ قرمز) درست کنید و حتماً قبل از رفتن به قبرستان آن را روی خود بگذارید.
  2. حداقل وسایل شخصی، مخصوصا جواهرات را با خود ببرید (فقط صلیب سینه را بگذارید). وسایل شخصی زنان باردار اغلب در جادوی سیاه استفاده می شود.
  3. قبل از خروج از خانه نماز بخوان و صلیب کن.
  4. در هنگام تشییع جنازه، سعی کنید با مردم صحبت نکنید یا با چشمان آنها برخورد نکنید تا از چشم بد در امان بمانید.
  5. نزدیک نشوید و به متوفی و ​​همچنین وسایل آنها دست نزنید.
  6. وقتی به قبرستان می روید، مراقب رفتار حیوانات و پرندگان باشید. اگر گربه، سگ یا کلاغی را دیدید که غیرعادی عمل می کند، بهتر است به خانه بازگردید. این باور وجود دارد که روح افراد مهربان در حیوانات زندگی می کند که می تواند ما را از مشکلات محافظت کند.
  7. برای مدت طولانی در قبرستان نمانید. 10 دقیقه کافیه

اغلب، همه خرافات مبتنی بر باورهای غیرمنطقی است که افراد فقط به دلیل ترس درونی دارند (یا برای توضیح ترس به وجود می آیند). بنابراین، زمانی که به رفتن به قبرستان فکر می کنید، قبل از هر چیز سعی کنید به ندای درونی و شهود خود گوش دهید.

اگر می ترسید – بهتر است در خانه بمانید، اگر هنوز می خواهید یکی از عزیزان خود را بر سر مزار او ملاقات کنید – همه خرافات را در خانه رها کنید و به خود اجازه دهید این کار را انجام دهید.

ویدئو: نظر یک کشیش در مورد بازدید از قبرستان در دوران بارداری

بارداری یکی از مهم ترین اتفاقات برای هر زنی است. در درون آن، زندگی متولد شد و توسعه یافت. این ادامه نسل بشر است. و مادری که جنین را حمل می کند باید به شدت مراقب همه چیز باشد. او باید رژیم غذایی، سلامتی، احساسات و تجربیات خود را کنترل کند. زنان باردار به علائم اعتقاد دارند و سعی می کنند همه چیزهایی را که حکمت عامیانه توصیه می کند به وضوح دنبال کنند. آنها از ترس اینکه این امر به نحوی بر جنین متولد نشده تأثیر بگذارد موهای خود را کوتاه نمی کنند. آنها سعی می کنند از افراد ناخوشایند دوری کنند تا آنها را تحریک نکنند. اما بازدید از گورستان حامله، تشییع جنازه و بزرگداشت چیست؟ خواهیم فهمید و تحلیل خواهیم کرد.

خرافات و ممنوعیت ها

اینکه زن باردار از رفتن به قبرستان و تشییع جنازه منع می شود، برخی خرافه ساده می دانند و خیانت به هیچ اهمیتی ندارد. برخی دیگر بر این باورند که در میان مردگان جایی وجود ندارد، همچنین افرادی هستند که استدلال می کنند که در دوران بارداری همه چیز ممکن است، تا زمانی که روان اجازه دهد. از این گذشته ، تحمل هر چیزی که با مرگ مرتبط است بسیار دشوار است و باعث ایجاد تجربیاتی می شود که برای یک زن در موقعیت منع مصرف دارد. پس چرا زنان باردار نباید به قبرستان بروند؟

نظرات زیادی وجود دارد، اما همه پاسخ صحیح به این سوال را نمی دانند. روحانیون، درمانگران و متخصصان جادویی به این سوال پاسخ مشابهی می دهند. زن باردار جایی در قبرستان و تشییع جنازه ندارد.

نظرات و استدلال ها

برای پاسخ به این سوال که چرا زنان باردار نباید به قبرستان بروند، بیایید استدلال کنیم. برای شروع، ما پیشنهاد می کنیم که چگونه خادمین کلیسا و درمانگران سنتی، جادوگران و جادوگران چنین ممنوعیتی را توضیح دهند.

مردم می گویند او بلافاصله بدن زمینی و محل زندگی خود را ترک نمی کند. او مدتی است که با اقوامش بوده و به طور کلی به دنبال راهی برای ماندن است. کسانی که به سحر و جادو علاقه دارند مطمئن هستند که روحی که پس از مرگ به پرواز درآمده است می تواند به بدن جدیدی منتقل شود و به اقامت خود در دنیای زندگان ادامه دهد. او نمی تواند مهاجرت خود را به یک فرد متولد شده کامل کند. اما زندگی در حال رشد در رحم همان چیزی است که برای او مناسب است. بنابراین، می توان فرض کرد که چرا زنان باردار نباید به قبرستان بروند. روح دیگری (نه او) می تواند به بدن یک کودک متولد نشده پرواز کند.

در مورد بازدید از گورستان، جادوگران نیز به زنان باردار توصیه نمی کنند که به آنجا بروند. روح مردگان در آنجا دفن می شود. بنابراین، دوباره، برخی از آنها می خواهند حرکت کنند. دلیل دوم نیز به جادوگری مربوط می شود و به این سوال پاسخ می دهد که چرا زنان باردار نباید به قبرستان بروند؟ یک زن در موقعیت به چشم بد بسیار حساس است، برای او آسان است. گورستان در همه زمان ها قوی ترین مکان برای مراسم جادویی در نظر گرفته می شد. اینجاست که همه منفی ها وارد می شود. و اگر هر فرد توسط یک فرشته نگهبان محافظت شود، نوزاد در رحم هنوز از بدخواهی انسان محافظت نمی کند.

کلیساها همچنین به این سوال که آیا امکان ورود زنان باردار به قبرستان وجود دارد یا خیر پاسخ منفی می دهند. استدلال های آنها قابل قبول تر و قابل درک تر است. گورستان حال و هوای خاصی دارد. اینجا اشک می ریزد، مردم برای عزیزان از دست رفته شان سوگواری می کنند. و احساسات و تجربیات منفی اضافی می تواند تأثیر بدی روی شما بگذارد.

بارداری و بیداری

بهتر است از قبرستان یک زن باردار بازدید نکنید. اما بزرگداشت آن مرحوم یک عمل صالح است. حتی نباید به این فکر کنید که آیا امکان بیداری برای زنان باردار وجود دارد یا خیر. همه چیز به خود زن بستگی دارد که کودکی را زیر قلب خود حمل می کند. اگر او بتواند این فضا را تحمل کند، پس لازم است. البته بدون نوشیدن الکل.

نتیجه گیری کوتاه

از تمام آنچه گفته شد، هر فردی نتیجه گیری خود را خواهد گرفت. باور یا عدم اعتقاد به علائم مرتبط با تشییع جنازه و بازدید از یک قبرستان باردار یک تصمیم کاملاً فردی است. یک چیز واضح است: زندگی و مرگ قلمرو خاص خود را دارند. جایی که مردگان آرام می گیرند، جایی برای زنده ها و متولد نشده ها نیست. حتی بدون اعتقاد به جادو و جادو، شاید ارزش ریسک کردن را نداشته باشد؟ چه می شود اگر باورهای عمومی تنها باورهای واقعی باشند؟ آیا ممکن است کودک خود را حتی قبل از تولد در معرض خطر قرار دهید؟

وقتی زن جوانی منتظر ظهور نوزادی است که مدت ها منتظرش بوده و حتی برای اولین بار است، بسیار نگران است. و طبیعی است. اما به دلایلی، بسیاری از مردم ناگهان به یک گربه سیاه، یک جمعه “بد” باور می کنند و اینکه یک چتر را نمی توان در داخل خانه باز کرد.

طیف نظرات

البته زندگی آنها به طور قابل توجهی تغییر می کند. در حال حاضر غذا مورد نیاز است تا حدودی متفاوت است، و رژیم روز. همچنین داشتن اعصاب کمتر و سرماخوردگی مطلوب است. یک چیز مشخص نیست. بسیاری از دخترانی که قبلاً به هیچ نشانه ای اعتقاد نداشتند، اکنون بسیار خرافاتی شده اند. در واقع، برای مثال، این سوال باعث نگرانی برخی از مادران باردار شد: “آیا زنان باردار می توانند در مراسم تشییع جنازه حضور داشته باشند؟”

و به دلایلی، مسائل دیگر برای زنان «در موقعیت جالب» کمتر مورد توجه قرار می گیرد. و آنها دقیقا می دانند چه پاسخی بدهند. مثلا رنگ کردن ناخن، پوشیدن کفش پاشنه بلند، پرواز با هواپیما ممنوع نیست؟ آیا امکان دارد زنان باردار به مراسم تشییع جنازه بروند – در اینجا بلافاصله نظرات مختلفی مطرح می شود. از چی؟

فقط تعصبات مختلف ناگهان به ذهن مردم هجوم می آورد. و حتی اگر زنی به سطل خالی یا سکه ای که باید در خیابان برداشته شود اعتقاد نداشت، اکنون تغییر پس زمینه هورمونی و بیدار شدن غریزه مادری در او او را مجبور می کند به چیزهای زیادی فکر کند که دیگران می گویند. . به خصوص افراد مسن. بنابراین یک زن نگران را سرزنش نکنید، بلکه سعی کنید درک کنید.

جهان دیگر

از قدیم متوجه شده بود که زنان باردار به نوعی در رابطه با عقایدی که با افراد مرده و روح آنها مرتبط است، به نوعی محتاط هستند. سایر نمایندگان نسل قدیمی بلافاصله به این سوال پاسخ منفی می دهند: “آیا زنان باردار می توانند به قبرستان و تشییع جنازه بروند؟” نه – و بس! و چرا – آنها خودشان واقعاً نمی توانند توضیح دهند. مثلاً، آنها همیشه این کار را انجام داده‌اند. و به طور کلی، قبرستان جایی نیست که یک زن باردار باید وقت خود را در آن بگذراند.

تولد یک شخص همیشه یک راز است، ناشناخته. و این واقعیت با انواع داستان ها احاطه شده بود، حدس هایی که صدها قرن پیش پدید آمدند. با این حال، حتی امروز آنها قدرت فوق العاده ای بر یک شخص دارند.

گاهی اوقات به نقطه پوچ می رسد. بسیاری از مردم صد در صد متقاعد شده اند که زنان باردار نباید پا به هیچ قبرستانی بگذارند. آنها همچنین ثابت می کنند که به هیچ وجه نباید سر قبر حتی شخص بسیار محبوب خود بیایید. در غیر این صورت، نمی توان از “تماس” با مردگان اجتناب کرد.

این توسط شعبده بازان تایید خواهد شد. کل قبرستان، به گفته آنها، پر از “ماده” بسیار نازک است. به آن می گویند – ارواح مردگان. و آنها همیشه به تجسم خود نیاز دارند. علاوه بر این، یک زن باردار خود قادر به محافظت از فرزند متولد نشده خود نیست. انرژی حیاتی او در این ماه ها به شدت ضعیف شده است. زیرا بلافاصله دو ارگانیسم – خود و جنین را “تامین” می کند.

رمان کتاب گورستان، اثری جادویی، نفسگیر و سرشار از ماجراهایی میخکوب کننده است که مطمئنا مخاطبین در همه ی سنین را جذب خود خواهد کرد.

حق با کیست؟

با این حال، بسیاری از زنان و مردان در هر سنی وجود دارند که به “این مزخرفات” در مورد اینکه آیا زنان باردار می توانند به مراسم خاکسپاری بروند یا خیر، اعتقاد ندارند. بدون هیچ شکی می گویند ایرادی ندارد. شما فقط باید بیایید – از این طریق به احترام و خاطره ادای احترام کنید. این باعث آرامش مادر باردار می شود و نه دلسردی. اما نگرانی های اضافی که پیش نیامد، عذاب وجدان فقط به نوزاد آسیب می رساند.

کشیش ها همچنین می گویند که چنین شرایطی هنگام تصمیم گیری در مورد اختلاف که آیا زنان باردار می توانند به مراسم تشییع جنازه بروند، “منع مصرف” نیست. آنها اطمینان می دهند که هیچ انرژی مضر و بدی وجود ندارد. این اتفاق افتاد که در زمان های قدیم مردم فکر می کردند که در رحم مادر کودک از فرشته نگهبان خود محروم است. و بنابراین، او از نیروهای “سیاه” محافظت نمی شود.

اما همه اینها فقط فال عامیانه است. آیا امکان دارد زنان باردار به مراسم تشییع جنازه بروند – خود زن تصمیم می گیرد. و تعصبات علیه این امر ناشی از ناآگاهی مردم، روشنگری ناکافی در حوزه معنوی است. و همچنین فشار زیادی بر روان پیشداوری هایی که از طریق نسل های گذشته وارد آگاهی ما شده است.

بهتر است در خانه بمانیم

با این حال، موارد بسیاری وجود دارد که در واقع، نه تنها بستگان، بلکه پزشکان، همان خادمین کلیسا به سادگی اصرار دارند که این یا آن مادر باردار به هیچ وجه نباید برای خداحافظی با متوفی برود. و در این مواقع بحث در مورد امکان رفتن زنان باردار به قبرستان و مراسم بزرگداشت خود به خود از بین می رود.

به عنوان مثال، وقتی یک زن باردار، به خصوص در ماه های آخر، می داند که ممکن است در قبرستان احساس بدی داشته باشد، این عزاداری را چه از نظر اخلاقی و چه از نظر جسمی نمی تواند تحمل کند، البته بهتر است جایی نرود. . و پس از آن کافی است از نظر ذهنی با فرد خداحافظی کنید. روزی دیگر به کلیسا بروید و شمعی روشن کنید. برای آرامش روحش خدمتی سفارش دهید.

بالاخره یک موضوع جدی است. و هیچ کس نباید یک زن را در تخریب محکوم کند. مشخص است که یک فروپاشی عصبی، به ویژه بسیار قوی، ممکن است عوارضی را ایجاد کند. و این گاهی اوقات منجر به از دست دادن فرزند می شود. پس یک زن در موقعیت اگر خودش هم از رفتن به این تشییع می ترسد نباید ریسک کند.

حتما باید بیای!

به طور کلی، این روش آسان نیست و نسبتاً طاقت فرسا است. و نه فقط برای زنان باردار. اما مراسم بزرگداشت در فضای کمی متفاوت برگزار می شود. حالا هیچکس مادر باردار را “منع” نمی کند که به اینجا بیاید. برعکس، ظاهر نشدن خوب و ناپسند نیست. پس از همه، باید به آن مرحوم ادای احترام کرد، یاد او را گرامی داشت. و البته که مهم و فوق العاده ضروری است، حمایت از بستگان متوفی در چنین مصیبت سختی.

مورد استثنایی

با این حال، موقعیت های مشکل به ظاهر مشابهی در زندگی وجود دارد، اما هیچ راه حل استانداردی برای رهایی از آنها وجود ندارد. و اغلب در همان زمان، این دوراهی که آیا امکان رفتن زنان باردار به تشییع جنازه وجود دارد یا خیر، تندی خود را از دست می دهد. اگر مثلاً یکی از دوستان بسیار صمیمی یا عزیزترین خویشاوندان فوت کرده باشد چه باید کرد؟ اگر در همان زمان خود زن متوجه شود که نمی تواند آنجا نباشد و این مرد را در آخرین سفر خود نبیند، بهترین کار برای او این است که به حرف کسی گوش ندهد. و همانطور که قلب او حکم می کند رفتار کنید. و وجدان. اینجا نه وضعیت سلامتی، نه آب و هوا و نه مسافت سفر نقشی ندارد.

خرافات همان چیزی است که باعث می شود برخی افراد به انواع هیولاها و ارواح اعتقاد داشته باشند. این به این دلیل است که ما قادر به توضیح برخی از پدیده ها نیستیم. و بنابراین ما تمام مسئولیت این امر را به نیروهای ماورایی “سپردیم”.

تحقیقات علمی ثابت می‌کند که پیش داوری‌ها اغلب فقط به این دلیل «کار می‌کنند» که کسی به شدت به آنها اعتقاد دارد. علامت فوراً فرصتی برای برآورده شدن دارد. طبق اصل: شخص از چیزی می ترسد – و آن را به سمت خود جذب می کند. و اگر نه، پس هیچ اتفاقی برای او نمی افتد. دانشمندان مدتهاست ثابت کرده اند که افکار ما تحقق پیدا می کنند.

اینکه یک زن چگونه مشکلی را برای خودش حل می کند، کار خودش است. و هر کدام – به صورت جداگانه. بر اساس رفاه شما، ایمان به شگون. و با قلب خود موافق باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا