بین الملل

دیدار نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و اداره پزشکی قانونی چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، به گفته دکتر محمدا مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، نمایندگان حاضر در محل. پزشکی قانونی در استان ایلام برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و پزشکی قانونی استان بوشهر


در این جلسه که به ریاست مهرشاد طهماسبی، معاون درمان استان ایلام برگزار شد، دانشگاه به ارائه توانمندی های علمی، آزمایشگاهی و نیروی انسانی دانشگاه پرداخت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام با اشاره به مأموریت پزشکی قانونی به عنوان نهادی مستقل ناظر بر قوه قضائیه، معاینه اجساد را بخش کوچکی از فعالیت های این گروه و معاینه زنان و مردان دانست. ، معاینات روانپزشکی، سقط جنین، بالینی و .. از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

مهرشاد طهماسبی ارائه آماری از آسیب شناسی موضوعات به جامعه شناسان، روانشناسان و … را امکان پذیر دانست و گفت: با توجه به وظایف دولت این مجموعه اقدامات ویژه ای در اختیار مراکزی مانند موسسه پزشکی قانونی است. دارو.”

وی با استقبال از تعامل با دانشگاه، همکاری با متخصصان در زمینه های مختلف را راهی برای توسعه هر سازمان دانست.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام در زمینه مطلوبیت خدمت، تحقیقات کاربردی، بررسی آماری، روندها و پیش بینی های آتی، ارائه راهکارهای مناسب برای مسائلی از قبیل تصادفات، درگیری ها و آسیب های اجتماعی، همکاری آزمایشگاهی با دانشگاه، تهیه پایان نامه های دانشجویی مرتبط و انیمیشن های آموزشی برای پیشگیری از جرایم

دانشگاه باید مرکز حل مسئله باشد

استادیار گروه روان‌شناسی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام، با اشاره به نقش آموزش، پژوهش و دانشگاه در «صنعت، جامعه و زندگی» مردم، به پیچیدگی‌های علوم رفتاری و مشکلات روانی آن در انسان کارایی.

شهرام مامی خاطرنشان کرد: دانشگاه و دانشگاهیان همیشه آماده حل یک مشکل و کار هستند.

خوزه پیمان، استادیار گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر لزوم ارتباط موثر دانشگاه با مردم و تشکیل کمیته یا شورای مشترک بین دانشگاه و پزشکی قانونی تاکید کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اشاره به پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان با بیش از یک میلیون دانشجو و 30 هزار هیئت علمی و امکانات فیزیکی، به تاریخچه این دانشگاه نیز اشاره کرد. . دانشگاه استان ایلام.

رحمت الله محمدی پور افزود: با کمک 200 معلم تمام وقت در رشته های مختلف و بیش از 6 هزار نفر از این کارکنان، بیش از 6 هزار دانشجو که حدود نیمی از آنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، به آزمایشگاه و اماکن ورزشی مجهز شدند. مرکز رشد، مراکز تحقیقاتی خانه نوآوری، کارگاه‌های کامپیوتر، آزمایشگاه‌های زبان، مهمان‌خانه‌ها، سیستم‌های اینترنتی مناسب، مکان‌های آموزشی فراوان، کتابخانه‌ها، سایت‌های فرهنگی، سلف سرویس و … با دسترسی مناسب به شهر فضایی را برای استفاده مردم فراهم کرده است. . .

وی با اشاره به سیاست «صنعت، جامعه و جامعه» برای حل بحران ها و مشکلات، گفت: دانشگاه باید کانون مشکل گشا و تلاش اساتید برای نقش آفرینی در «حرفه، صنعت و جامعه» باشد.

امضای تفاهم نامه همکاری و تشکیل کمیته مشترک پزشکی قانونی و دانشگاهی از مهمترین محورهای این نشست بود.

تحقیق در مورد ارتباط بین ژن ها و نژادهای مختلف، تحقیق در مورد نمونه های ژنی در آزمایشگاه های دانشگاه، استفاده از آمار واقعی در تحقیقات، تکامل و تحولات بنیادین در علم، آینده پژوهی، استفاده از تیم های مشاوره تحصیلی، استفاده از آمار در مطالعات مختلف و فناوری ها، ثبت پزشکی، پروژه های تحقیقاتی کاربردی و غیره. یکی از موضوعات این نشست مشترک چند ساعته بود که ارس نادمی، استادیار آمار، احمد مومنی، استادیار حقوق، اخترس سلطانی، استادیار گروه الهیات، علیرضا به آن پرداختند. رنگین، استادیار فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی و جواد فیض اللهی، استادیار مدیریت صنعتی مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا