استان ها

ماه مبارک رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار چگونه گذشت؟

محسن ولایتی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از سبزوار به تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزواری در ماه مبارک رمضان سال 1401 پرداخت و گفت: این کار را انجام دادند. در ماه مبارک رمضان سال 1443 و با حضور اساتید گروه معارف اسلامی حدود 50 سمینار احکام تقلید و روزه و همچنین با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و ستاد اقامه نماز برگزار شد. جلسات ترجمه سوره. کارکنان و دانش آموزان دوره های آموزشی روخوانی قرآن کریم را در النمل دریافت کردند.

وی اجرای برنامه های صبحگاهی و افطاری به همراه قرائت زیارت عاشورا را از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: این برنامه ها با همکاری مقبره شهدای گمنام و بسیج دانشجویی برگزار شد. دانشجویان دانشگاه.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد سبزوار در مرحله دوم رویداد به چه گروه هایی معرفی شده است؟


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سبزوار برپایی جلسات سخنرانی با اسامی دینی و قرآنی را یکی از پرمخاطب ترین برنامه های دانشگاه در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است، برنامه ریزی های انجام شده در این دانشگاه انجام می شود. گروه های آموزشی مشاوران علوم و صنایع غذایی، علوم پایه و فرهنگ و آموزش دانشگاه برنامه ریزی و سازماندهی شدند.

بازدید از استان در راهپیمایی روز جهانی کود، تشکیل و اعزام مراسم بزرگداشت روز معلم کارشناسان کلینیک مشاوره امین به سرای سالمندان بررسی وضعیت فرهنگ و بهداشت محیطی و همچنین برگزاری آئین روزه داری ابتدایی در مدارس دانشگاه از دیگر برنامه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزواری در ماه مبارک رمضان است. 1401 و ادامه داد: و موفقیت دانش آموزان و دانش آموزان در شرکت در ویژه برنامه ها و مناسبت های ماه مبارک رمضان امسال در دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس صبایور سام موجب پویایی بیشتر شده است.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا