استان ها

دیدار فعالان ورزشی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

محسن ولایتی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های آنا خبرگزاری سبزوار از گروه فعالان تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در دیدار همزمان با رئیس دانشگاه. هفته تربیت بدنی مطلع.

وی افزود: در این جلسه که به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد ، با حضور مسئولان ورزش ، معلمان و مربیان تربیت بدنی ، راهکارهای ادامه فعالیت ورزشی در دانشگاه و استعدادیابی در بین دانشگاهیان با استعداد مورد بحث قرار گرفت.

معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار ادامه داد: كاسمين قاسمي رئيس واحد سباسر به پروتكل ها مراجعه كرد.

ولایتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست ، نظرات مسئولان تربیت بدنی دانشگاه ، معلمان و مربیان ورزشی و بررسی راه حل مشکلات و موانع به منظور گسترش فعالیت های ورزشی را ذکر کرد.

به گزارش آنا ، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی در مسابقات ورزشی شرکت کردند.

این مسابقات با تلاش گروه تربیت بدنی و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و همچنین در زمینه دارت ، پنالتی و طناب کشی انجام شد.

جدا از این مسابقات ، کاسم قاسمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت که یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به سبک زندگی سالم و حفظ روحیه شادی در جامعه ، پیگیری برنامه های مدون ورزش های همگانی است. در زندگی شهری مدرن

در پایان مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوارا که در سالن ورزشی دانشگاه برگزار شد ، از تیم ها و نفرات برتر هر رشته با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا