اقتصادی

دلار صرافی‌ها وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد

یکی از اعضای کانون صرافی ها از ادامه کاهش نرخ ارز در بازار ارز خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد کاهش شدید نرخ ارز و سکه در بازار هستیم.

کامرانس سلطانی زاده در گفت وگو با تیتر اول، اظهار کرد: پس از انتشار برخی اطلاعات جدید مبنی بر انعقاد توافق هسته ای ایران و دو طرف، خرید ارز و سکه ناموفق بوده و عرضه مدت ها پیش از تقاضا پیشی گرفته است.

وی افزود: از آنجایی که عرضه و تقاضا همواره روند بازار را تعیین کرده است، اکنون شاهد کاهش شدید نرخ ارز و سکه در بازار هستیم. از آنجایی که افکار عمومی متقاعد شده اند که روند بازار ارز رو به کاهش است، اکثر هموطنان فروشنده و خریدار بسیار کمی دارند.

رئیس اسبق اتحادیه صرافی ها ادامه داد: امروز دلار از کانال های 26 هزار تومانی وارد بازار آزاد شد و حدود 1000 تومان کاهش یافت و دلار از کانال های 25 هزار تومانی وارد کانال 24 هزار تومان شد. مبادلات ارزی امروز در سراسر کشور

سلطانی زاده گفت: با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، حرکت مثبت و هماهنگی عرضه کنندگان عمده در کاهش نرخ فروش در سامانه نیما نیز به حرکت نزولی کمک کرده است.

وی در پایان گفت: درهم امارات از کانال 6900 نیز با افت چشمگیر و بی سابقه به کانال 6900 وارد بازار آزاد شده که در ماه های اخیر بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا