حوادث

دستگیری زورگیران چاقو به دست در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو زورگیر در شرق تهران خبر داد.

به گزارش تیتر اول، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با استفاده از چاقو در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم  پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همین راستا نیز با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند، سرقت ها توسط دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت سبز رنگ صورت گرفته است.

 گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند آنها جزو افراد سابقه‌دار هستند. در ادامه و پس از دریافت این سرنخ نیز با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق  تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها  به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا