استان ها

در حوزه بازدارندگی موشکی و پدافندی رقیبی در منطقه نداریم

تیتر اول/ کما رئیس سیاست هوافضای وزارت دفاع گفت: در زمینه بازدارندگی موشکی، پهپاد و پدافند جزو اولین کشورهای جهان هستیم و در منطقه از نظر جهانی بی تفاوت هستیم.

حجت الاسلام اصغرپور در دیدار جمعی از مدیران هوافضای وزارت دفاع با آیت الله سعیدی که شب گذشته ششم شهریور ماه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه چند روز قبل روز صنعت دفاعی را برگزار کرده بودیم کرد: ما ما در صنعت دفاعی نسبت به دوران قبل از انقلاب تفاوت فاحشی پیدا کردیم که قابل مقایسه نیست.

وی گفت: قبل از انقلاب در مجموع 30 صنعت نظامی داشتیم و غربی ها تجهیزات آوردند و نصب و راه اندازی کردند اما اکنون بیش از 800 صنعت و محصول دفاعی داریم که بارزترین آنها پهپاد و موشک است. صنایع.” و شرایط ما به جایی رسیده است که برخی از کشورهای معروف دنیا از محصولات ما استفاده می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه هوانوردی وزارت دفاع بیش از 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، افزود: در بحث دفاعی به نقطه خوبی رسیده ایم و در بحث برد و هدف گیری موشک ها به آنچه کشور نیاز دارد رسیده ایم. رسیده ایم

وی با تاکید بر اینکه در زمینه موشکی، پهپادی و پدافندی جزو اولین کشورهای دنیا هستیم و رقیبی در منطقه نداریم، گفت: همکاران ما با وجود همه محدودیت ها و محدودیت ها، سنگ تمام گذاشتند و امروز وجود داشت. ما شاهد نتایج هستیم ما تلاش آنها هستیم و این روند باید حفظ شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا