استان ها

دریافت مجوز آزمایشگاه فیزیک – شیمیایی ارزیابی کیفیت روغن‌ زیتون

در این روز و به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی سید رحمت الله پریچهر مجری نفت از طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی و اخذ مجوز با آزمایشگاه برای re-انتشار و مواد شیمیایی به منظور ارزیابی کیفیت روغن زیتون و گفته شد برای بررسی در آزمایشگاه منطبق با استانداردهای بین المللی.

وی ادامه داد: در سال گذشته, نفت, سازمان ملی استاندارد و تولید روغن زیتون در یک همکاری سه جانبه پس از دریافت مجوز آکرودیته در آزمایشگاه است.

پریچهر با اشاره به در آزمایشگاههای تحقیقاتی از استاندارد بین المللی زیتون به ما معرفی او گفت: در آن زمان از چند مرحله ای نمونه برای آنها ارسالشده و پس از یک سال آزمایش در نهایت در ۱۶-تاریخ شورای بین المللی زیتون تایید از آزمایشگاه آن اعلام شده است.

مجری این طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: همچنین در سال های اخیر با اعطای گواهینامه آکرودیته ارزيابی حسی از e-سیگار ۳ آزمایشگاه این کشور داده خواهد شد.

وی افزود: شورای بین المللی زیتون سبز پس از اتمام کار آزمایشگاه معرفی شد نظم نوین جهانی و تجزیه و تحلیل نتایج پاسخ نمونه ارسالی توسط آزمایشگاها ، تایید از طریق مسنجر فقط توجه برای ارزیابی حسی روغن زیتون ارائه خواهد شد.

مجری این طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی در پایان است که با اشاره به استانداردهای شورای بین المللی زیتون سبز ، خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه شده اند مجاز به سالانه هماهنگ اجرای طرح توسط روغن زیتون شورای بین المللی مورد ارزیابی و تایید منبع و این کار کمک کرده است برای تعیین کیفیت روغن زیتون به کار خواهد کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا