استان ها

داورهایی که زایران اربعین نباید با خود ببرند / الزام به همراه داشتن نسخه پزشک در عراق برای داروهای ممنوعه

قضاتی که اجازه همراه داشتن زائران اربعین را ندارند/ الزام به همراه داشتن نسخه پزشک در عراق برای داروهای ممنوعه

رئیس اداره بازرسی داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تقاضای زائران اربعین حسینی برای تجویز پزشک برای داروهای ممنوعه خبر داد و گفت: زائران اربعین حسینی برای داروهای ممنوعه نسخه پزشک را به همراه داشته باشند. تا در کشور مشکلی نداشته باشند عراق جلو نمی آید.

به گزارش خبرنگار تیتر اول از جانب اهوازمحمد ممتحنی امروز با اشاره به الزام نیاز به نسخه پزشک برای داروهای ممنوعه در عراق گفت: زائران اربعین حسینی برای جلوگیری از بروز مشکل در کشور عراق، نسخه پزشک داروهای ممنوعه را همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حمل مواد مخدر از نظر دولت عراق در سفر به کشور غیرقانونی است، گفت: بیمارانی که داروهای اعصاب و روان به عنوان داروهای کنترل مصرف می کنند باید در سفر به عراق داروهای لازم را به همراه داشته باشند. عراق ادامه بده نسخه پزشک همراه آنها باشد تا در صورت بررسی ماموران در دروازه های ورود به این کشور با مشکل مواجه نشوند.

رئيس بازرسي دارويي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز اربعين حسيني افزود: زائران اربعين حسيني بايد بدانند كه طبق قوانين عراق حمل مقداري دارو توسط مسافران جرم است.

این داروساز در پایان اعلام کرد: داروهای خلط آور، کدئین، ترامادول، هیدرومورفین، پتیدین، فلورازپام، متادون، کلونازپام، مرفین، اگزازپام، دیازپام، بوپرنورفین و انواع داروها جزو داروهای ممنوعه محسوب می شوند.

آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا