جامعه

توصیه‌هایی برای خروج از کربلا

همزمان با خروج زائران از شهر کربلا، کمیته اطلاع رسانی ستاد سازمان حج و زیارت اربعین توصیه هایی را برای بازگشت زائران ایرانی از کربلا به مرزهای عراق یا شهرهای زیارتی ارائه کرد.

به گزارش تیتر اول، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اربعین سازمان حج و زیارت به زائران شهر کربلا (عراق) که قصد عزیمت به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را دارند، توصیه کرد از خودرو استفاده کنند. گاراژ سیدجوده. 1405 میشم تمار انتهای خیابان عمود.

همچنین به زائرانی که قصد خروج از کربلا و حرکت به سمت بغداد، کاظمین، سامرا و مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین را دارند توصیه می‌شود بعد از میدان بغداد به منطقه «حی‌العباس» بالاتر از باب بغداد مراجعه کنند.

به گفته فرمانده قرارگاه اربعین فرایه بیش از سه میلیون و 300 هزار زائر از مرزها وارد عراق شده و موج بازگشت به کشور نیز آغاز شده است.

رئیس پلیس کل کشور همچنین از زائرانی که عازم کشور عراق هستند، خواسته است با توجه به بازگشت گسترده زائران اربعین از تردد به مرزها به ویژه مهران و شلمچه خودداری کنند.

هلال احمر همچنین از زائرانی که با خودروی شخصی تردد می کنند درخواست کرده است که برای بازگشت استراحت و خواب کافی داشته باشند و به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل یک ربع ساعت استراحت کنند و قبل از ادامه در حاشیه امن جاده توقف کنند. در جاده.. رانندگان از نوشیدن نوشیدنی هایی مانند دوغ یا غذاهای چرب در حین رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا