بین الملل

دانشجویان باید در تشکل‌های دانشجویی مشق مدیریت کنند

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان:

علی افروس بیان کرد: دانشجویان مدیران آینده‌ کشور هستند و باید در دانشگاه و در قالب تشکل‌های دانشجویی مشق مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از اهواز، نشست تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور علی افروس رئیس این دانشگاه، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان‎‎ و محمدامین حمزوی نماینده‌ رئیس دانشگاه آزاد در تشکل‌های سیاسی اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

افروس در این نشست با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: ذات دانشجو مطالبه‌گر و تحلیل‌گری بوده و امید است بتوان برگزاری هرچه بیشتر چنین نشست‌های تبیینی-بصیرتی بستری برای تقویت این روحیه در دانشجویان و استادان دانشگاه را فراهم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد دانشجویان مدیران آینده‌ کشور هستند و باید در دانشگاه و در قالب همین تشکل‌های دانشجویی مشق مدیریت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان هم پای صحبت نمایندگان تشکل‌های دانشجویی نشست و در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه استان خوزستان برای رهبری و رئیس جمهور، گزارش کوتاهی از دستاورد‌ها و مصوبات حاصل از آخرین سفر رئیس جمهور به این استان ارائه کرد.

وی افزود: بسیاری از این پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته و اجرایی شدن کامل و جذب اعتبارات لازم برای این پروژه‌ها در اولویت بعدی کار قرار خواهد داشت.

افرازه در پاسخ به سوالات دانشجویان درباره علت اصلی مشکلات استان خوزستان، اظهار کرد: به‌رغم ظرفیت‌های زیادی که استان دارد، مشکلات آن عمیق و پیچیده اند و علت اصلی آن عدم تناسب میان ظرفیت‌ها و مشکلات استان با وزن مدیران آن است.

دکمه بازگشت به بالا