سلامت و تندرستی

خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا

رئیس سازمان اورژانس دولتی از ایجاد تدریجی و تدریجی بخش اورژانس واکسیناسیون کرونا خبر داد و گفت: ایستگاهی برای بسیج و معاون پزشک دانشگاه در اختیار خواهیم گذاشت.

دکتر جعفر میعادفر در گفت وگو با تیتر اول وی در مورد وضعیت وضعیت پایگاههای واکسیناسیون سازمان اورژانس دولتی و برنامه منتظر این پایگاهها گفت: “واکسیناسیون در شرح خدمات اورژانس و سازمانهای اورژانس گنجانده نشده است. رسیده بود.

وی ادامه داد: با کمک نیروهای مسلح ، ارتش ، سپاه و باسی ، ما نیز از این وضعیت واکسیناسیون که در سراسر جهان نیز قرار دارد ، کمک گرفتیم و حدود 27 ایستگاه واکسیناسیون را در تهران راه اندازی کردیم. «ایستگاهی نیز در هر استان راه اندازی شده است.

رئیس سازمان اورژانس دولتی گفت: اکنون که واکسیناسیون ها کاهش یافته و تعداد مراکز افزایش یافته است ، ما به تدریج در حال برنامه ریزی برای انجام وظایف خود و ارائه پست هایی برای بسیج دانشگاه و دستیاران پزشکی هستیم تا بتوانیم برگردیم و کار خود را انجام دهیم. کار.”

میعادفر افزود: البته ما پایه ها را حذف نمی کنیم بلکه در اختیار معاون وزیر بهداشت قرار می دهیم. آنها به صلاحدید خود در این مورد تصمیم می گیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا