بهترین های کسب و کارعمومی

خرابی خشک کن لباسشویی دوقلو

تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما، زمانی که این دستگاه دچار مشکل می شود، یکی از کارهای ضروری محسوب می شود. چون اگر مشکلات این قسمت برطرف نشوند، در نهایت شما لباس هایی خیس از ماشین لباسشویی خود تحویل می گیرید. به همین دلیل، تا زمانی که شما برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشومای خود دست به کار نشوید. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی یا پاکشوما با شماره های مشهد تعمیر تماس بگیرید.

عملا مرحله خشک کردن لباس ها بیهوده خواهد بود چون همچنان لباس ها خیس باقی می مانند. علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی دوقلو، به عوامل متعددی بستگی دارد که باید به طور دقیق بررسی و عیب یابی شود. به همین دلیل ما در این مقاله، مشکلات و روش های حل مشکل خشک کن ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما را بررسی کرده ایم.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما

برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. تعمیر لباسشویی آاگ مشهد و پاکشوما با دقت بالایی انجام می گیرد.

سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین لباسشویی، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

نحوه تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما

اگر علت کار نکردن یا نچرخیدن و خشک نکردن ماشین لباسشویی شما، مواردی تخصصی باشند که شما قادر به برطرف کردن آن نباشید، باید برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشومای خود، به یک کارشناس متخصص مراجعه کنید. از جمله مشکلاتی که منجر به بروز این اتفاق می شوند، می توان به تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما اشاره کرد. برای تعمیر موتور لباسشویی در مشهد و ایراد خشک کن، از مشهد تعمیر کمک بخواهید.

همچنین به پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی دوقلو، تنظیمات نادرست برنامه خشک کن لباس در لباسشویی، نوسان و قطعی برق ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما، از کار افتادن یا خراب شدن موتور ماشین لباسشویی، خرابی ترموستات ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما، جریان هوای نامناسب در لباسشویی دوقلو، ایراد در خازن ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما، اشکال در المنت هیتر ماشین لباسشویی دوقلو اشاره کرد

 

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما، معمولا به دلایلی مانند خراب شدن پمپ تخلیه، معیوب شدن فیلتر تخلیه و مسدود شدن شلنگ تخلیه اتفاق می افتد. خراب شدن یا سوختن پمپ تخلیه در اثر گیر کردن پرزهای لباس یا اشیا باقی مانده در لباس ها و مسدود شدن آن اتفاق می افتد. مسدود بودن فیلتر تخلیه و انسداد شلنگ تخلیه و همچنین نصب نادرست شلنگ، نیز از موارد دیگری هستند که باعث خشک نشدن لباس ها می شوند. در صورت بروز این مشکلات، باید برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشومای خود، به یک متخصص  مراجعه کنید.

 

پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی دوقلو

یکی از علت های مهم کار نکردن خشک کن لباسشویی دوقلو، حجم و وزن بیش از حد لباس ‌ها است. چون نباید ماشین لباسشویی را بیش از سه چهارم حجم مخزن پر کنید. بهترین کار برای جلوگیری از رخ دادن این مشکل و تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما، این است که با توجه به دفترچه راهنمای دستگاه و به اندازه ظرفیت آن، در محفظه لباسشویی لباس بریزید.

 

تنظیمات نادرست برنامه خشک کن لباس در لباسشویی

تنظیمات مراحل شستشوی لباسشویی باید با توجه به جنس پارچه، میزان کثیفی، آلودگی لباس و سایر موارد تعیین شود. به همین دلیل، بی توجهی به انتخاب برنامه ی مناسب برای شستشوی لباس ها، از مواردی است که منجر به تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما می شود.

 

نوسان و قطعی برق ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

از مهم ترین عواملی که باعث خراب شدن خشک کن لباسشویی می شوند، موارد مربوط به برق هستند. قطع شدن جریان برق، عدم اتصال جریان برق، نوسانات برق، قطع شدن سیم ها، سوختن ترانس برد، خرابی پریز برق، مشکل در ولتاژ ساختمان و از کار افتادن تایمرها و دستگیره های مکانیکی لباسشویی دوقلو پاکشوما، از دلایلی هستند که در خشک نشدن لباس ‌ها دخیل هستند. در نتیجه برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشومای خود، باید همه این موارد را بررسی کنید.

 

از کار افتادن یا خراب شدن موتور ماشین لباسشویی

اگر موتور لباسشویی دوقلو پاکشوما بیش از حد گرم شود، موجب از کار افتادن دستگاه می شود.

 

خرابی ترموستات ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

در صورتی که خرابی ماشین لباسشویی دوقلو پاکشومای شما، مربوط به ترموستات باشد، قبل از هر کاری باید دستگاه را از برق جدا کنید. سپس از یک تعمیرکار برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما و تعویض فیوز حرارتی کمک بگیرید.

 

جریان هوای نامناسب در لباسشویی دوقلو

یکی دیگر از علت های خشک نکردن ماشین لباسشویی که به تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما می انجامد، نبود وجود هوای مناسب در دستگاه است. چون زمانی که هوای مناسب به خشک کن نرسد، گرمای لازم برای خشک کردن لباس ها تولید نمی شود و لباس ها خیس باقی می مانند.

 

ایراد در خازن ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

خراب شدن خازن ماشین لباسشویی، یکی از دلایل خشک نشدن لباس ها در این دستگاه است. این ایراد، یکی از مشکلات ماشین های لباسشویی بدون ایر واشر است. بنابراین برای تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما در این مورد، باید خازن آن را بررسی کنید.

 

اشکال در المنت هیتر ماشین لباسشویی دوقلو

خرابی المنت دستگاه باعث می شود این قطعه نتواند باد گرم تولید کند و لباس ها خیس می مانند. المنت ماشین لباسشویی دوقلو، مقدار اهمی دارد که در صورت سالم بودن، عدد 15 را نشان میدهد. بنابراین، در صورتی که این عدد را نشان ندهد، باید برای تعمیر خشک کم لباسشویی دوقلو پاکشومای خود و تعویض المنت آن، به یک کارشناس باتجربه مراجعه کنید.

 

نچرخیدن خشک کن ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما

نچرخیدن خشک کن لباسشویی دوقلو، دلایل زیادی دارد اما به طور کلی، خرابی و آسیب دیدن قطعات داخلی این دستگاه علت اصلی این مشکل است. قطعی برق دستگاه و خراب شدن موتور لباسشویی نیز از دلایل دیگری هستند که منجر به خراب شدن و تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما می شوند.

 

صدا دادن ماشین لباسشویی در مرحله خشک کردن

همیشه توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی شما، حتما در یک سطح صاف قرار بگیرد. چون در غیر این صورت، پایه های زیر آن نیاز به رگلاژ پیدا می کنند و در تمامی مراحل شستشو، صداهای ناهنجار تولید می کند. وجود کمربند در دستگاه، برخورد کردن گاه و بی گاه دکمه های لباس به قسمت داخلی خشک کن لباسشویی، شستن عروسک و پتوی پارچه ای، خراب شدن بلبرینگ های موتور، پاره شدن تسمه دستگاه یا فرسوده شدن آن و آسیب به پمپ تخلیه یا قطعه موتور، از مواردی هستند که باعث ایجاد صدا در مرحله خشک کردن می شوند. بی توجهی به همین موارد، در نهایت منجر به تعمیر خشک کن لباسشویی دوقلو پاکشوما می شود.

 

شرکت مشهد تعمیر با نام تجاری ” مشهد تعمیر” با قدمت بیشتر از 15 سال در شهر مشهد جز اولین شرکت های حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوده است.

آدرس سایت : mashhadtamir.com

شماره تماس های مشهد تعمیر :

09398087766

05137667535

ساعت پاسخگویی : 8 صبح تا ۲۱

آدرس مشهد تعمیر : مشهد، دستغیب 13 پلاک 77

ایمیل : saeed.nejati2018@gmail.com

دکمه بازگشت به بالا