جامعه

جزییات درگیری ۲ جوان که منجر به قتل شد

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و فرمانده پلیس استان بویراحمد از درگیری مسلحانه که منجر به قتل در روستای دشتروم در بویراحمد شد ، خبر دادند و گفت: قاتل کمتر از 3 ساعت پس از قتل دستگیر شد.

سرهنگ کیقباد مصطفایی با اعلام جزئیات این خبر گفت: پس از 110 اظهارات مرکز فوریت های پلیس مبنی بر درگیری مسلحانه مردمی منجر به ترور روستای دشتروم در بویراحمد ، مأموران اجرای قانون بلافاصله با مقام قضایی برای بررسی پرونده هماهنگی کردند. آنها به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد فرد مجروح که توسط اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

یک مقام ارشد پلیس استان گفت: قاتل که پس از قتل تحت هدایت افسران و پلیس تخصصی استان با همکاری خانواده اش در کمتر از 3 ساعت با یکی دیگر از همدستان در یکی از شهرهای همسایه فرار کرده بود.

مصطفایی گفت: در این برخورد چهار نفر دیگر زخمی شدند که برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. در بازجویی اولیه ، متهم به جرم خود اعتراف كرد و علت و انگیزه قتل وی را اختلافات مالی عنوان كرد.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به کشف و ضبط یک قبضه اسلحه گرم در این رابطه گفت: آنها برای به خطر انداختن جامعه اقدام قاطع و قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا