اقتصادی

جزئیات پرداخت و استخدام پرسنل پزشکی / استخدام 3000 کارمند جدید در ماه های آینده

رئیس سازمان برنامه و بودجه از استخدام حدود 3 هزار کارمند جدید در وزارت بهداشت در ماه های آینده خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، محمدباقر نوبخت در مصاحبه ای در صفحه اینستاگرام خود در مورد وضعیت پرسنل پزشکی ، درباره سؤالات مطرح شده در مورد دستمزد فوق العاده کارمندان در وزارت بهداشت اظهار داشت: “اگر شغل فوق منوط باشد به فصل 8 آیین نامه مصوب هیأت امناء می رسد. ، در ابتدای ماه مارس ، به همراه سایر موارد در این فصل ، 50٪ اضافه شده است و دستورالعمل پرداخت فوق برای خدمات ارزشمند Corona در دست تهیه است و به زودی پرداخت می شود.

وی در مورد آزمون استخدامی برای استخدام کارمندان جدید و تغییر وضعیت کارمندان شرکت و کارکنان پیمانکاری ، اظهار داشت: اخیراً به دانشگاههای علوم پزشکی گفته شد که 4000 نفر را که سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه در آزمون استخدامی ثبت نام کرده بودند ، استخدام کنند تا از بقیه استفاده کنند. ظرفیت آزمون اشتغال است. ” داده می شود

نوبخت اضافه کرد: اخیراً قراردادی برای جذب 2 هزار و 280 نفر تعیین شده است و برای 3،000 نفر دیگر نیز ، پس از بررسی های لازم ، طی ماه های آینده بودجه تأمین می شود و آنها به مرور زمان استخدام می شوند.

به گفته وی ، این قدرتهای پیمانکاری از بین افرادی که در آزمون قبلی به قدرت تصمیم گیری رسیده اند ، انتخاب می شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: اشتغال در نظام سلامت کشور مطابق با سازه های موجود در این بخش نبوده و قطعاً برای گسترش اشتغال در بخش بهداشت و درمان کشور گام هایی خواهیم برد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به اینکه کارکنان شرکت کارگر با وزارت بهداشت رابطه اشتغال ندارند ، تغییر وضعیت آنها امکان پذیر نیست و اگر در آزمون اشتغال رقابتی پذیرفته شوند ، می توان آنها را جذب کرد.

رهبر سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: کارکنان پیمانکاری در نظام سلامت کشور از حداکثر 80 درصد امتیازات مندرج در فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری بهره مند می شوند و تحقیقات لازم برای پرسنل شرکت در وزارت بهداشت انجام می شود. آنها خانه ندارند ، باید اقدامات لازم انجام شود.

نوبخت با استناد به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تساوی در حقوق بازنشستگی در سال جاری ، اظهار داشت: سال گذشته حدود 5 هزار میلیارد تومان به هماهنگی اختصاص داده شد که امسال تقریباً دو برابر شده است. همچنین 1300 میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

نوبخت یادآور شد: به زودی مشکلات و کاستی های این بخش بررسی شده و با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در بخش بهداشت تصمیمات لازم اتخاذ می شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا