استان ها

جایگاه علم و معلم در آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی برجسته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندر انزلی؛ حسین شریف صبح امروز در مراسم شناخت مدیران مدارس ، کارمندان و معلمان شهرستان سام که در سالن آمفی تئاتر مجتمع سامایی بندر انزلی برگزار شد ، اظهار داشت: و این کار کار انبیاست.

وی گفت: “بدون شک ، شما در جهان همه چیز هستید.” یک دلیل ، آدرس و امضا وجود دارد؛ بنابراین ، آدرس رشد ، تعالی ، نشاط ، پویایی ، تحول و پیشرفت هر جامعه ای باید در وجود اساتید ، معلمان و مربیان آن جامعه پیدا شود. “

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی افزود: بدون شک رشد و پیشرفت و پیشرفت جامعه بدون وقف معلمان اختصاصی ، کوشا ، دانشمند و اخلاقی امکان پذیر نخواهد بود.

شریف گفت: “شیوع کروناویر بسیاری از مناطق و صنایع کشور را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از مناطقی که به دلیل بحران به سختی آسیب دیده است ، بخش آموزش بوده است.”

وی افزود: در بحران اخیر علی رغم همه کاستی ها و چالش ها ، معلمان بار دیگر با تلاش و فداکاری مثال زدنی احترام خود را برای اداره آموزش و پرورش کشور و بچه های منطقه جلب کردند و مدارس سما جزء مناطق پیشرو در آموزش مجازی بودند. تلاش ، فداکاری و روحیه خدمت. “

به گزارش آنا ، در حال حاضر تعداد کل 549 دانش آموز در مدارس بندر انزلی سامایی (دوره ابتدایی و متوسطه دخترانه و پسرانه در سال اول و دوم دبیرستان) وجود دارد.

شعبه بندر انزلی دانشگاه آزاد اسلامی با حدود 2300 دانشجو و 81 دانشکده در منطقه آزاد انزلی مستقر است.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا