جامعه

جابجایی ۳۹۰ هزار مسافر نوروزی صنعت ریلی در امنیت کامل

رئیس پلیس پیشگیری پلیس راهور گفت: در چهار روز گذشته بیش از 390 هزار مسافر در امنیت کامل به حوزه ریلی منتقل شدند.

به گزارش تیتر اول، سرداران مهدی معصوم بیگی وی با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی، سلامتی و عاقبت بخیری برای همه شهروندان و ماموران انتظامی تصریح کرد: پلیس راه آهن یکی از یگان های فعال در طرح پایگاه ابوذر پلیس پیشگیری کل کشور در نوروز است. اجرای برنامه های نظارتی و امنیتی هدفمند. ایجاد تعدادی خدمات و خدمات برای مسافران نوروزی در دستور کار آن است.

وی با اعلام اینکه در چهار روز پایانی سال بیش از 390 هزار مسافر با قطار 907 رام در امنیت کامل جابجا شدند، افزود: این تعداد جابجایی مسافر در حوزه ریلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 114 درصد افزایش داشته است.

وی در پایان با اشاره به کاهش 41 درصدی جرایم سرقت در حوزه راه آهن افزود:

وی اشراف ماموریت ها در حوزه پلیس راه آهن را به دلیل گسترش خطوط ریلی سخت تر از سایر یگان ها ارزیابی کرد و گفت: پلیس راه آهن و گشت های خودرویی و عابر پیاده امنیت کافی را تامین می کنند.

فرمانده قرارگاه نوروزی ابوذر به عملکرد پلیس راه آهن در سال 1400 اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش همکاران پلیس راه آهن در سال گذشته حدود 23 میلیون مسافر و نزدیک به 50 میلیون تن بار در امنیت کامل جابجا شد. که اقدام ارزشمندی است.» این تا حد زیادی مرهون کار روزانه و فداکارانه روسای پلیس راه آهن، فرماندهان و کارکنان است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس معصوم بیگی، هم اکنون تمامی ایستگاه های راه آهن کشور و خطوط راه آهن حفاظت کامل دارند، خاطرنشان کرد: برای شهروندان و مسافرانی که حوزه ریلی را برای تردد در ایام نوروز انتخاب کرده اند، تاکید می کنم با رعایت توصیه های پلیس راه آهن، خدمتگزاران امنیت، سفر خوب و خوشی را برای خانواده های خود فراهم می کنند و اجازه ایجاد فرصت برای سودجویی و فرصت طلبان را به آنها نمی دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا