استان ها

تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار است

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ محمد دارافشانی در مراسم ویژه برنامه تاب آوری به مناسبت بزرگداشت همسر آمپول نخاع و دو کتاب بدراغه باران و عقبات بخیر و ویدئوی سکوی انتظار با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س). زهرا (س) گفت: شهدا و خانواده های معظم شهدا سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی به شمار می روند و مراسم تکرار نخاع قطع عضو برای تکریم و تکریم خانواده های جانبازان برگزار شده است.

وی افزود: ما همیشه مدیون انکار خود و اعتماد خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و امیدواریم بتوانیم با برپایی چنین مراسمی در قدردانی از گذشت و ایثار جانبازان و همسرانشان گام کوچکی برداریم “

photo_2021-02-04_10-18-28

صبر و تحمل شهادت و خانواده های جانباز همیشه برای ما مثال زدنی است

حکمت الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم گفت: صبر و استقامت شهدا و خانواده های جانباز همیشه برای ما مثال زدنی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس و تکریم شهدای کشور ، جانبازان و همه رزمندگان و خانواده های آنها همیشه از اولویت های مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی قزوین است.

رئیس شورای اسلامی قزوینا افزود: ما این را مدیون شهدا و جانبازان هستیم و هرگز نباید فداکاری و فداکاری آنها را فراموش کنیم ، این مراسم در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت.

داوودی افزود: ارزیابی خانواده های رزمی در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قزاقستان است.

وی در پایان از وی برای برگزاری “مراسم پرستش همسران خالدار” تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها ادامه یابد.

دکمه بازگشت به بالا