ورزش و نشاط

توضیح مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت پرونده آل‌‎کثیر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، امیرساعد در مصاحبه با وکیل رسانه ای رسمی باشگاه پرسپولیس در باره آخرین وضعیت درخواست تجدید نظر در باشگاه در پرونده محرومیت از عیسی الکاتیرا در باره ما در این مورد از مسائل سیاسی ، نژادپرستی و … آگاه هستیم در باره FIFA بر جلوگیری از چنین حوادثی تمرکز دارد. رفتار پس از گل ایسا آل کثیر در برابر نماینده ازبکستان برای همه واضح است. لاغر و او از قومیت بسیار دور است و دلیل او غیر از ارتباط عمیق و عاطفی با برادرزاده اش دلیل دیگری برای رفتار او وجود ندارد. در همان زمان ، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برنامه ریزی پرونده بود رای توضیحات خود را منتشر کنید مورد نیاز این اقدام انجام شد و حتی به این نکته نیز اشاره شد که این بازیکن در تیم های قبلی خود نیز خوشحال است گلی انجام شده. در این زمینه حتی مصاحبه هایی انجام شد.

وی ادامه داد: برای دفاع بیشتر ، نمونه های مشابهی نیز ارائه کردیم که در سراسر جهان یافت شد و محکوم شد. گرفته نشده آنها بودند. با این حال ، چه زمانی باید قضاوت کرد هر از نظر ما موضوعات مورد بحث رفتار چند وجهی است جزو نژادپرستانه محسوب نمی شود ولی فیفا انگیزه فردی را نمی بیند و بر اساس قوانین خودشان تصمیم می گیرند. آیا آنها به این فکر می کنند که آیا بینندگان در استادیوم یا بینندگان تلویزیون برداشت توهین آمیز از قومیت و نژادپرستی دارند؟

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: بر اساس این رویکرد ، این رأی صادر شد و گذشته از همه اینها الکاتیرا به شش ماه زندان و 10 هزار دلار محکوم شد که حداقل مجازات است. در اینجا باید به مورد مشابهی اشاره کنم. در پایان بازی ، یک بازیکن از تیم ملی بحرین در پایان بازی با انگشتان خود واکنش نشان داد و چشمان بازیکنان هنگ کنگی را نشان داد و ظاهر آنها را مستقیماً زیر سال برد ، در نتیجه بازیکن تنبیه شد. بحرین ساسکاراس

وكیل باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش ما توضیح این است انگیزه آل کثیر در این موارد نبود و به خاطر همین از نظر قانونی ، این نیاز به تجزیه و تحلیل دارد قوی این پرونده ارائه شده است زیرا پرونده حاضر با آن پرونده قابل مقایسه نیست و تفاوت هایی وجود دارد. تفسیر این پرونده باید رویکرد متفاوتی نسبت به موارد مشابه نژادپرستی داشته باشد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: “من معتقدم سیاست کلی ورزش جهانی رسیدگی به موضوعات سیاسی و تبعیض نژادی است.” دور بود و در این در باره باید با دقت صحبت کنیم تا ببینیم نتیجه چه خواهد شد ولی قطعاً این است که ما یک لایحه بسیار قوی ارائه داده ایم. این رأی 9 صفحه ای داشت ولی لایحه ما 26 صفحه بود که ضمیمه ها باید به آن ضمیمه شود ، فکر می کنم بیش از 50 صفحه ، ما لایحه دفاعیه را ارسال کردیم و از ابعاد مختلف به این موضوع نگاه کردیم. من هواداران را امیدوار می کنم زن شاءالله آل کاتیرا ممکن است در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد ولی این امید باید در یک فضای واقع بینانه اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما نیز باید از عواقب رفتار خود آگاه باشند و آموزش های لازم را ببینند ، زیرا رفتار آنها همیشه زیر ذره بین است. شاید آنها در فرهنگ ما کاری ساده و عادی انجام می دهند ولی در دنیا از این موضوعات متفاوت تعبیر می شود. بازیکنی که در سطح بین المللی بازی می کند باید به این موارد توجه کند. این وکیل در پاسخ به این سال که چه موقع درخواست تجدیدنظر در الکتریا ارائه می شود ، گفت: «تاریخ دقیق این موضوع در باره تعریف نشده ولی من مطمئنم که تا یک ماه است رای اعلام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا