بین الملل

توصیه‌های امیرعبداللهیان به مدیران وزارت خارجه

به گزارش تیتر اول ، ظهر امروز ، خوزه امیر عبداللهیان ، وزیر امور خارجه کشورمان در اولین دوره “نشست مدیران کل وزارت امور خارجه” در دوره جدید شرکت کرد و پس از اطلاع از دیدگاه مدیران این وزارتخانه ، نظرات خود را در زمینه سیاست خارجی بیان کرد. استراتژی ، اهداف و برنامه عمل. جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی ارائه شد ، دستور کار سیاست خارجی در زمینه های مختلف ، ساختار وزارت امور خارجه و اهمیت تعامل مناسب با مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین بر لزوم استفاده از حداکثر ظرفیت نیروی کار متخصص و متخصص وزارت امور خارجه برای نیل به اهداف سیاست خارجی تاکید کرد.

گزارشات مربوط به وزارت امور خارجه و سایر نقاط کشور ، ضرورت تسریع در کار متقاضیان کنسولی ، تهیه نظرات وزارت خارجه در مورد برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی جمهوری ایران (1405-1455) و برنامه ریزی بودجه 1994 توسط دکتر امیرعبداللهیان و خطاب به مدیران وزارت امور خارجه.

وزیر امور خارجه همچنین از تلاش های وزارت امور خارجه برای دعوت از مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان که در سطح بسیار خوب و با حضور زیاد مهمانان برگزار شد ، تشکر و قدردانی کرد. از همه جای دنیا.

311311

دکمه بازگشت به بالا