استان ها

بنیادمسکن لرستان بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا را آغاز کرد

به گزارش تیتر اول لرستان، مسعود رضایی گفت: پس از وقوع زلزله در هند، سه تیم ارزیاب بنیاد مسکن لرستان به منطقه زلزله زده اعزام و گزارش کاملی از وضعیت واحدهای آسیب دیده جمع آوری شد.

وی گفت: با توجه به تجهیزات سنگین و نیروهای صندوق مسکن لرستان به شعبه چولو در شهرستان هندوستان، در برنامه ریزی های اولیه برای ساخت 500 تا 600 واحد و تعمیر حدود هزار واحد مسکونی مستقر شدند.

وی در ادامه با اشاره به صعب العبور بودن منطقه اختصاص یافته به لرستان و عدم تردد خودرو تصریح کرد: صندوق مسکن لرستان به دلیل محرومیت منطقه در تلاش است تا در شرایط آب و هوایی مساعد واحدها را احداث و تعمیر کند و بهار سال آینده تحویل داده شود. .

رضایی با اعلام اینکه تخریب واحدهای زلزله زده هند در مناطق تعیین شده از سوی بنیاد مسکن لرستان آغاز شده است، گفت: است.

وی با تاکید بر ساخت المان های ساختمانی بر اساس اصول فنی، ضوابط مهندسی و رعایت دقیق مقررات ملی ساختمان، خاطرنشان کرد: پیش از این لرستان به عنوان معاونت در امر بازسازی مناطق زلزله زده اسلام آباد غرب کرمانشاه که به عنوان یکی از مناطق زلزله زده است، مشارکت داشته است. اولین. 13 استان توانمند استان ماموریت خود را برای بازسازی واحدهای آسیب دیده به پایان رسانده است. *

گفتنی است، صندوق مسکن لرستان در بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه 4 هزار مسکن ساخت و 13 هزار خانه آسیب دیده از زلزله را تعمیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا