استان ها

تنها مسیری که تحریم دشمنان را خنثی کرده است/ تحریم حقایق خطرناک‌تر از تحریم اقتصادی است

در پی دیدار آیت الله علی معلم ، خبرنگار خبرگزاری قائم شهر ، با رئیس جمهور ، اعضای هیئت مدیره ، اعضای هیات علمی و دانشجویی ، بسیج اساتید ، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد قائمشهر ، با اشاره به پیشرفت علمی و اجتماعی و آمادگی دانشگاهیان برای حضور در فرصتی ارزشمند برای همه وجود داشت تا رسالت و مسئولیت خود را در فعالیت های اجرایی و عمومی انجام دهند.

وی افزود: به گفته امام خمینی (ره) ، این دانشگاه منبع خیر و برکت برای دولت است که می تواند مقابله با فساد و تخریب دولت باشد.

بیشتر بخوانید:

وحدت سمینار و دانشگاه دلیل شکست استکبار است

امام جمعه جمشهر ادامه داد: امام خمینی (ره) آموزش و پرورش و دستگاه قضایی را دو نهاد بسیار مهم دانست و گفت: اگر این دو سیستم اصلاح شود ، عموم مردم اصلاح می شوند.

تحریم حقیقت یاب بسیار خطرناک تر از تحریم اقتصادی است

نماینده مازندران در مجلس خبرگان مدیریت ، با اشاره به اینکه تحریم حقایق بسیار خطرناک تر از تحریم اقتصادی است ، یادآور شد: مطرح کنید.

این معلم تحریم ها را یکی از راه های فشار آوردن به دشمنان و آوردن مردم ایران به زانو درآورد و توصیف کرد: “اگر کسی واقعاً در راه است انقلاب و اگر ولایت رو به جلو حرکت کند ، خدا از او حمایت می کند و نقشه دشمنان خنثی می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر همچنین با بیان اینکه این دانشگاه و جامعه دانشگاهی در مرحله دوم انقلاب اسلامی تأثیر عمده ای بر جامعه دارند گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با اوج علمی ، اجتماعی و حتی سیاسی خود در سایه مرحله دوم انقلاب اسلامی.

پیمان ولی پور تأکید کرد: امروز بیش از دیروز دانشگاه با تکیه بر علم ، با واقعیت های هوشمندانه بر پدیده وحشتناک غلبه خواهد کرد.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا